Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محسن کرمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شرکت نیک‌ریس زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این واحد، از شرکت‌های بزرگ حوزه نساجی کشور بوده و توانایی رقابت با سایر شرکت‌ها با ظرفیت اشتغال ۸۵۰ نفر از نیروهای بومی استان را دارد.

وی تاکید کرد: ارتقای کیفیت محصولات شرکت نیک‌ریس برای ادامه فعالیت و رقابت با شرکت‌های بزرگتر، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی ضمن قدردانی از استقرار دستگاه‌های مدرن و به‌روز دنیا در این مجموعه، خاطرنشان کرد: معتقدیم تمام کارها با اتکا به خداوند متعال، مدیریت اصولی و بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن دنیا شدنی است و چیزی به عنوان بن‌بست در کارها نداریم و شرکت نیک‌ریس، نمونه عینی این مطلب است.

دادستان مرکز استان زنجان، ایجاد زیرساخت‌های اصولی برای توسعه صنعت نساجی این استان را ضروری خواند و گفت: شرکت نیک‌ریس زنجان، ظرفیت رقابت با شرکت‌های بزرگ در حوزه صنعت نساجی دنیا را دارد.

وی اظهار داشت: هدف از حضور در این واحد تولیدی بازدید از بخش‌های مختلف، بررسی مشکلات این شرکت است که به گفته مدیرعامل، با مشکل تامین ارز برای واردات مواد اولیه که ۹۵ درصد وارداتی است، مواجه هستند.

کرمی افزود: در این زمینه، پیگیری‌هایی از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دادستانی کل کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این کارخانه، زمینه صادرات محصولات و اشتغال ۴۰۰ نفر نیروی جدید برای طرح توسعه را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در قسمتی از زمین خریداری شده برای شرکت، معارض‌های جدی برای این اراضی پیدا شده و اختلاف ایجاد شده که دادستانی، تلاش خود را برای پیگیری و حل این مشکلات به کار خواهد گرفت.

کرمی گفت: شرکت نیک‌ریس در حوزه نساجی، بِرَند بسیار خوب و ویژگی‌های ممتازی در کشور داشته و توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد.

وی افزود: بنابراین دستگاه قضایی، حمایت از  تولید و تلاش برای رفع موانع تولید این مجموعه را وظیفه خود می‌داند.

برچسب‌ها دادستانی کل کشور جهش تولید زنجان پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستانی کل کشور جهش تولید زنجان دادستانی کل کشور جهش تولید زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید