Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:27:39 GMT

جذب سفیران سلامت در روستا‌های سمنان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۸۶

جذب سفیران سلامت در روستا‌های سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در مراسم آغاز به کار طرح هر خانه یک پایگاه سلامت گفت: این طرح سال قبل در آبانماه در سمنان و سه شهر دیگر ایران به صورت پایلوت انجام شد که نتایج خوبی را هم در بر داشت.

او افزود: سمنان تنها دانشگاه علوم پزشکی بود که به‌جز شهر در روستا نیز اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت را داشت و ما در روستای خیرآباد سمنان شاهد جذب سفیران سلامت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه سفیران سلامت سمنانی در قالب طرح هر خانه یک پایگاه سلامت جذب شدند، ابراز کرد: این سفیران سلامت در سه گروه اصلی شامل بهداشت، توانبخشی و پیشگیری آموزش می‌بینند و این آموزش‌ها را به خانواده‌هایشان منتقل می‌سازند.

دانایی هدف این طرح را اجتماعی کردن مشارکت‌های مردمی در بحث بهداشت و درمان دانست و تصریح کرد: این طرح توانست در سمنان با جذب تعداد خوبی از سفیران سلامت همراه شود که هم اکنون در حال انجام کار‌های ترویج و بهداشتی هستند.

او با بیان اینکه اگر می‌خواهیم سلامتی را اشاعه دهیم باید از ظرفیت و آگاهی مردم و عموم جامعه بهره ببریم، بیان داشت: جز در سایه همراهی مردم نمی‌توان شاهد موفقیت در اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی بود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا بهداشت و درمان سفیران سلامت سفیران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند