Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الله فیروزی عضو کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین اخبار از وضعیت بررسی اعتبارنامه 3 تن از منتخبان مجلس که اعتبارنامه‌شان تأیید نشده است، گفت: طبق آیین‌‌ نامه داخلی مجلس، آقایان تاجگردون منتخب گچساران، حسین محمدصالحی منتخب چادگان و کاظم دلخوش‌اباتری منتخب صومعه‌‌سرا که اعتبارنامه‌شان با اعتراض تعدادی از نمایندگان تأیید نشده، می‌بایست در شعب مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آیین‌نامه داخلی مجلس که به چگونگی بررسی اعتبارنامه منتخبان دلالت دارد، این 3 منتخب که اعتبارنامه‌شان تأیید نشده، می‌بایست با حضور در شعب مربوطه، دفاعیات‌شان را ارائه دهند، از طرف دیگر نیز باید مشخص شود که آیا اعتراض نمایندگان به اعتبارنامه‌های اینها قبلا در شورای نگهبان بررسی شده یا خیر.

عضو کمیسیون تحقیق مجلس تصریح کرد: براساس آخرین تصمیمات درباره بررسی وضعیت تأیید اعتبارنامه 3 منتخب دوره یازدهم، پرونده آنها از سوی مجلس به شورای نگهبان ارجاع شده تا از این شورا جهت اینکه قبلا موراد اعتراض در شورای نگهبان بررسی شده یا خیر، استعلام گرفته شود.

عضو کمیسیون تحقیق مجلس در پایان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان 5 روز فرصت دارد تا پاسخ استعلام اعتبارنامه منتخبانی که اعتبارنامه‌شان تأیید نشده است را به مجلس اعلام کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اعتبارنامه شان شورای نگهبان تأیید نشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «تا جایی که یادم می‌آید صحبتی، اظهارنظری، تصمیمی و رأیی نداشتم که از آن پشیمان باشم اما اتفاقات فراوانی در مجلس افتاد که به دلیل اینکه ما عضو آن مجلس بودیم، شاید به اسم همه نوشته شود. »

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899752

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد