Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: پروژه اتصال راه آهن به شهرک صنعتی فقط در صورت همکاری راه آهن شمالغرب امسال به بهره برداری می‌رسد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

ایرج احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زنجان در راستای تحقق شعار سال جاری اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پنج پروژه مهم در سال جهش تولید به استانداری زنجان پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پروژه شهرک صنعتی زنجان 4 با عنوان پروژه شهید شهریاری یکی از مهم ترین پروژه‌های سال جاری به شمار می رود، تصریح کرد: پروژه ویژه برق شهرک صنعتی سلطانیه و همچنین پروژه گازرسانی به شهرک های صنعتی سلطانیه و خرمدره در دستور کار سال جاری قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان به اتصال راه آهن به شهرک صنعتی شماره یک زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار بوده و در صورت همکاری راه آهن شمالغرب طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل: تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه نیازمند 1600 میلیارد تومان اعتبار استاز گوشه و کنار یزد | استقرار تیم‌های تست تب هلال احمر استان در ترمینال و ‌‌راه آهن شهر یزد

وی در ادامه با اشاره به تاثیر ویروس کرونا در واحدهای فعال در شهرک صنعتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: واحدهای متضرر از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، تسهیلات ابلاغ شده را دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه شهرک های صنعتی استان دارای 180 واحد غیر فعال بود که 140 واحد از آن در شهرک صنعتی شماره یک قرار داشتند، افزود: در سال جاری با وجود مسائل مربوط به کرونا، به دلیل مساعد شدن شرایط و تکمیل زنجیره کالا، 60 واحد از مجموع واحدهای غیر فعال به زنجیره تولید برگشته اند.

انتهای پیام/ ت

R1336/P/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی استان صنعتی استان زنجان شهرک صنعتی سال جاری راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت:ناترازی انرژی در کشور وجود دارد و این مشکل در سال گذشته به خاطر اینکه ما خاموشی را در بخش‌های خانگی نداشته باشیم خاموشی بر روی صنعت آمده بود.

 او افزود:تا امروز ابلاغیه‌ای از سوی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف بار  نداشته ایم، امسال هم به احتمال زیاد ما با مشکل خاموشی در بخش صنعت خواهیم داشت. 

 صادقی بیان کرد:بحث تامین انرژی به عهده وزارت نیرو است و ناترازی‌های انرژی را همیشه صنعت کمک کرده است و توانسته در چندسال گذشته با عدم خاموشی منازل مسکونی پیش ببریم خوشبختانه در کشور چندین شهرک انرژی احداث شده است و در استان تهران این شهرک‌ها احداث نشده ولی با سرمایه‌گذاری در این بخش این مهم به سرانجام خواهد رسید. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اعلام آمادگی کرد زمین رایگان در اختیار نیروگاه‌های سی. اچ. پی (فناوری تولید همزمان انرژی الکتریکی و حرارت) قرار دهد.

صادقی گفت:جهش تولید که رهبری به آن اشاره کرده اند هم مصداق این است که امروز یکی از زیرساخت‌های اصلی مهم کشور شهرک‌های صنعتی است قطعا باید موانع بر سر سرمایه‌گذاری کشور برداشته شود تا بخش خصوصی بتواند به راحتی سرمایه‌گذاری در این بخش (شهرک‌های صنعتی) کند، خوشبختانه واحد‌های بزرگ پتروشیمی، فولادی و ... در تولید برق ورود پیدا کرده اند و سایر واحد‌های دیگر براساس ماده ۱۶ قانون جهش تولید می‌بایست سالی ۵ درصد از مصرف برق خود را به انرژی خورشیدی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی