Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق بازار میوه و تره بار مرکزی تهران با 100 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" گفت: در پی دریافت چندفقره سرقت محتویات داخل خودرو در میدان میوه و تره بار مرکزی تهران، تیمی از کارآگاهان ویژه دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه هشتم مسئولیت پرونده و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: مال باختگان در اظهارات مشابهی اعلام کردند، خودرو خود را در میدان میوه تره بار پارک کرده و پس از مراجعه متوجه تخریب خودرو و سرقت اموال داخل آن شده اند .

این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران موفق شدند با تجمیع پرونده های سرقت و بررسی های میدانی محل های وقوع تصاویر واضحی از سارقان به دست بیاورند و دریافتند 2 سارق با همکاری یکدیگر به میدان میوه و تره بار مراجعه ومرتکب سرقت می شوند.

وی با اشاره به اینکه تصاویر سارقان در اختیار واحد های گشت کلانتری 152 خانی آباد قرار گرفت ، گفت: با هوشیاری ماموران گشت کلانتری بیست و دوم اردیبهشت ماه یکی از متهمان به نام "شایان" در حال پرسه زدن در بازار میوه و تره بار توسط ماموران دستگیر و به کلانتری انتقال می یابد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: با انتقال شایان به پایگاه هشتم وی اعلام کرد، با همدستی یکی از دوستانش به نام "جواد " مرتکب 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در بازار میوه و تربار شده است.

سرهنگ عزیزخانی با بیان اینکه مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در حوالی خیابان دادمان شناسایی و پس از مراقبت های ویژه با دستور قضائی وی نیز دستگیر شد، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه جواد یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و متهم به همراه موتورسیکلت سرقتی به پایگاه هشتم انتقال یافت.

وی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت از خودروهای پارک شده در میدان تره وبار با دستور قضائی هر دو متهم برای شناسایی مال باختگان و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دارند .

اعتراف به 21 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه هشتم پلیس آگاهی میوه و تره بار بازار میوه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه