Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی تمریناتش را در اصفهان پیگیری می‌کند که هنوز سرمربی خارجی این تیم به ایران نیامده است. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان ذوب‌آهن چند روزی است که برای شروع احتمالی مسابقات لیگ برتر زیر نظر محمد صلصالی، حسن استکی و مربیان خارجی تیم‌شان تمرین می‌کنند، این در حالی است که رادولوویچ سرمربی ذوبی‌ها هنوز به ایران برنگشته و شایعات زیادی هم درباره عدم بازگشت این مربی در چند هفته اخیر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر حتی اعلام شد که رادولوویچ با مشکل تهیه بلیت برای بازگشت به ایران مواجه شده، ولی نکته مهم این است که سرمربی ذوب‌آهن تمایلی برای ادامه همکاری با ذوبی‌ها ندارد.

در چند هفته اخیر هم مسئولان ذوب‌آهن سکوت کرده‌اند و موضع شفافی درباره وضعیت بازگشت رادولوویچ نداشته‌اند. البته این شایعه هم در اصفهان مطرح شده که این مربی بابت عدم دریافت حق و حقوقش دیگر راضی نیست با ذوبی‌ها همکاری کند. در این شرایط بازیکنان ذوب‌آهن منتظر روشن شدن وضعیت کادر فنی هستند تا اگر رادولوویچ به ایران برنگردد، سرمربی جدید این تیم انتخاب شود.

غیبت ادامه‌دار رادولوویچ در تمرینات ذوب‌آهن

 

با این حال مسئولان ذوب‌آهن به دلیل اینکه با مشکلات حقوقی و مالی مواجه نشوند، منتظرند تا رادولوویچ به صورت رسمی کناره‌گیری خود را اعلام کند یا اینکه دوباره به ایران برگردد تا همکاری‌اش را با این تیم ادامه دهد. مسئولان ذوب‌آهن اگر در شرایط فعلی اقدام به انتخاب سرمربی جدید کنند، احتمالاً با اقدام رسمی رادولوویچ روبه‌رو خواهند شد. آنها منتظرند این مربی خارجی تصمیم قطعی‌اش را بگیرد تا در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

R1015203/P/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط میودراگ رادولوویچ ذوب آهن اصفهان فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میودراگ رادولوویچ ذوب آهن اصفهان فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899087

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی