Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@16:47:10 GMT

مربی دروازبان‌ها یا مسئول ترانسفر پیام؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۳۱۸

مربی دروازبان‌ها یا مسئول ترانسفر پیام؟

چهارصد و هفتادو یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "من گلر شما را به چند باشگاه خوب معرفی کردم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به لژیونر شدن نیازمند و پیغام پاپولو بریتو، سرمربی تیم "ریتابرد" پرتغال به "روی تاوارس" مرب دروازه بان های پیام نیازمند دارد. نیازمند گفته: "در زمستان سال گذشته از باشگاه گیمارش پرتغال پیشنهاد داشتم و حتی مذاکراتی نیز در آن مقطع انجام دادیم، اما نمی‌خواستم نیم‌فصل از سپاهان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

همچنین در گزارشی که چندی پیش ایمنا آن را منتشر کرد، مشخص شد که روی تاوارس در صفحه شخصی خود استوری را منتشر کرده که حاوی پیام‌های مبادله شده بین او و پاپولو بریتو، سرمربی تیم ریتابرد پرتغال بوده‌است.. بریتو گفته بود: "من گلر شما را به چند باشگاه خیلی خوب معرفی کردم. " روزنامه‌های فوتبال اصفهان و صدای سپاهان در شماره امروز خود به تاوارس و تلاش‌های عجیب او برای رفتن پیام از سپاهان پرداختند و معتقدند که او مربی گلرهای سپاهان است و نه مسئول ترانسفر گلر سپاهان!

بیشتر بخوانید:

نیازمند، دومین سپاهانی لیگ پرتغال؟

"آقایان یک کلام میگویند ماهیانه ۱۰ میلیون تومان " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های اخیر رسول کربکندی دارد. کربکندی در مورد خبر جدایی‌اش از ذوب آهن اظهار کرده: "مسئولان ذوب آهن برای من ۱۰ میلیون حقوق در نظر گرفتند و روی این مبلغ تاکید داشتند، اما موضوع بحث‌مان حقوق ۳۰ میلیون تومانی نبودهاست.

او افزوده: "برای اینکه قرار باشد رئیس سازمان فوتبال و مدیر فنی تیم باشمر و همراه تیم همه سفرها را رفته و سر تمرین‌ها حضور یابم، حاضر نشدم با این مبلغ به همکاری با ذوب‌آهن ادامه دهم. "

" این مجموعه چه اصراری به تیمداری دارند " تیتر پایانی این روزنامه است و اشاره به یادداشتی در خصوص وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها در اوضاع کرونایی دارد. نویسنده معتقد است تیم‌هایی که برای تأمین البسه ورزشی، خورد و خوراک، بلیت هواپیما و حتی تهیه آب معدنی در تمرینات دچار مشکلات عدیده بودند، حالا باید هزینه تست کرونا را بپردازند. در این شرایط بسیاری از تیم‌های ضعیف از انجام این کار عاجزند و سوال اینجا است که با این شرایط چه اصراری برای تیمداری این مجموعه‌ها وجود دارد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 426648

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ در تاشکند انتخاب و معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان 2025 تاشکند منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • آیا همه خون‌ها قرمز هستند؟
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!