Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ۱۱ محصول فرهنگی در بستر فضای مجازی توسط فرهنگسرای اخلاق آماده و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با ۱۴ خرداد و سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، فرهنگسرای اخلاق ۱۱ محصول فرهنگی با عنوان «سوگ یار» را در بستر فضای مجازی آماده و منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئو کلیپ «امام (ره) از دیدگاه ملل» شامل دیدگاه مقامات بلند پایه کشورهای دنیا درباره امام خمینی (ره) ،کلیپ تصویری «امام (ره) در قالب هنر» ویژه تبیین سخنرانی و توصیه های امام (ره) به هنرمندان متعهد، «امام (ره) و بانوان» نیز به اهمیت و جایگاه زنان از نظر امام خمینی (ره) پرداخته می شود.

از دیگر محصولات تولیدی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌توان به «امام و حجاب» شامل بررسی اندیشه‌های امام (ره) در مورد حجاب و عفاف،  «امام و خانواده»، رفتارهای امام با همسر، فرزندان و نوه‌ها ، «امام و آرمانهای انقلاب اسلامی» شامل زندگینامه و شخصیت امام (ره) همراه با مبارزات از نوجوانی تا ارتحال و محصول «امام(ره) به روایت رنگها» ویژه آشنایی با هنرمندانی است که برای اولین بار پرتره امام (ره) را به تصویر کشیده‌اند، اشاره کرد.

 محصولات «امام (ره) و محیط زیست سالم» ، «امام (ره) و جوانان» ، «امام (ره) و دفاع مقدس» ، «امام(ره) و سلامتی» از دیگر محصولاتی است که در قالب فتوکلیپ به مناسبت سالگرد ارتحال امام آماده انتشار در فضای مجازی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی فضای مجازی اخلاق امام فرهنگسرای اخلاق سالگرد ارتحال امام فضای مجازی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی