Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:25:49 GMT

دست‌اندازی مجدد آتش به دامان اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۳۷۲

دست‌اندازی مجدد آتش به دامان اسفراین

حمید قهرمانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آتش سوزی ها که از شنبه شب آغاز شده و تا صبح یکشنبه ادامه داشت، مجددا روز دوشنبه دامن این شهر را گرفته و زمین های اطراف دانشکده فنی و مهندسی در ۵ منطقه شهری در ورودی جنوبی اسفراین، علفزارهای خیابان امام خمینی (ره)، شهرک پارسیان و علفزار واقع در خیابان امام رضا(ع) شهر اسفراین را فراگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۴ هزار متر مربع از زمین های پوشیده از علف در جای جای شهر اسفراین طعمه آتش شده است.

قهرمانلو  افزود : آتش سوزی ها عمدی و بیشتر از سوی اهالی این مناطق برای در امان ماندن از خطر گزندگانی همچون مار و نیز حشرات در علفزارهای این مناطق رخ می دهد.

وی با بیان اینکه همراهی وزش باد با آتش، خطر سرایت آن را به سایر نقاط افزایش می دهد، از شهروندان اسفراینی خواست از آتش زدن علفزارها پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا در آتش سوزی دیروز نیز ۲ هزار متر مربع از علفزارهای پیرامونی شهر اسفراین دچار آتش سوزی شده بود.

بارندگی های مساعد بهار امسال موجب غنای پوشش گیاهی منطقه شده است که اکنون با گرمای تدریجی هوا و خشکیدن بوته ها و علفزارها، این عرصه ها مستعد بروز آتش سوزی و گسترش دامنه خسارات آن شده است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
 

برچسب‌ها آتش‌نشانی اسفراین خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اسفراین خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آتش نشانی اسفراین خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر

 گراهام پاتر فصل آینده به دنیای مربیگری باز می‌گردد. 

طرفداری | پس از گزارش رسانه‌های هلندی مبنی بر ملاقات مدیران آژاکس و گراهام پاتر، این موضوع در انگلیس تایید شد. 

به گزارش گاردین؛ آژاکس به گراهام پاتر علاقه‌مند است و تمایل دارد با انتصاب او، بار دیگر جایگاهش را به عنوان بزرگترین باشگاه هلند پس بگیرد. پاتر در لیست منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاخ هم حضور دارد و قصد ندارد عجله کند. با این حال، سرمربی سابق چلسی و برایتون از فرصت همکاری با آژاکس استقبال کرده و مشکلی برای مربیگری در خارج از کشورش ندارد. او در سال 2011 ریسک هدایت اوستروند را برعهده گرفت و پس از قرار دادن این تیم بر بام سوئد و بازگشتش به اروپا، راهی سوانسی شد. پاتر به خونسردی و هوشمندی شناخته می‌شود و به خاطر تاکتیک‌های نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از پیوستن به برایتون در سال ۲۰۱۹، سبک بازی این تیم را متحول کرد و عملکرد درخشانش در آنجا، توجه چلسی را پس از اخراج توماس توخل در ابتدای فصل گذشته جلب کرد. با این حال، حضور پاتر در استمفوردبریج مطابق انتظارها پیش نرفت و او در ابتدای آوریل ۲۰۲۳ اخراج شد.

در محافل فوتبالی این درک وجود دارد که وضعیت آشفته‌ زندگی در چلسی تحت مالکیت تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، موقعیت پاتر را دشوار کرده بود. سرمربی انگلیسی فرصت انتقال منچستریونایتد را خواهد داشت اما شیاطین سرخ در این لحظه به نتیجه‌گیری خاصی در مورد آینده اریک تن هاخ نرسیده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی