Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@01:20:39 GMT

گرامیداشت روز جهانی شیر توسط گروه صنعتی میهن

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۴۹۷

گرامیداشت روز جهانی شیر توسط گروه صنعتی میهن

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی میهن امسال برای اولین بار ایران هم به این مناسبت جهانی پیوست و گروه صنعتی میهن به عنوان یكی از بزرگترین تولید كنندگان صنعت لبنیات كشور و یكی از دغدغه مندان سلامت جامعه ضمن اطلاع رسانی در زمینه اهمیت مصرف شیر در سلامت عمومی اقدام به توزیع شیر در مراكزی مانند آسایشگاه سالمندان كهریزك، شیرخوارگاه آمنه،بیمارستان محك، شیرخوارگاه شبیر و مركز طبی كودكان نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه صنعتی میهن  نه تنها در روز جهانی شیر بلكه در طول سال با حضور در مدارس، خیریه ها، مراكز درمانی، آسایشگاها و همچنین مناطق محروم اقدام به توزیع شیرهای تازه مغذی نموده است. تامین نیاز به استفاده از شیر  و بالا بردن سرانه مصرف شیر در بین كسانی كه امكان خرید و نوشیدن آن را ندارند از مهم ترین دغدغه های مجموعه میهن می باشد.

تلاش ما در گروه صنعتی میهن این است تا كودكان و بزرگسالان در هیچ نقطه ای از میهن عزیزمان از نوشیدن شیر محروم نباشد.

 

http://www.mihan-food.com/news/detail/روز-جهانی-شیر-در-ایران/3041/view/

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سامانه سعدی فوت آسیه پناهی اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی صنعت لبنیات کشور روز جهانی شیر سامانه سعدی فوت آسیه پناهی اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی

انسیه خزعلی معاون امور زنان ‌و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: طبق گزارش بهزیستی تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل جمع شدن صف فرزندخواندگی جمع‌‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل