Web Analytics Made Easy - Statcounter

«موسی انصاری» با تشریح ویژه ‌برنامه‌های بزرگداشت احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و یوم‌الله قیام خونین و تاریخ‌ ساز پانزدهم خرداد ماه  گفت: امروزه به بسیاری از ملت ها ثابت شده‌ است که اندیشه ‌های ناب امام خمینی (ره) در موضوع استکبار ستیزی، قطع دست اجنبی، حفظ کرامت بانوان و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورها ریشه‌ حل مشکلات مردم آن ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، اولویت اول در تکریم و بزرگداشت هر 2 مناسبت 14 و 15 خرداد را تمرکز بر تبلیغات گسترده محیطی و فعالیت‌های فراگیر فرهنگی دانست و افزود: با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جامعه برگزاری مسابقات، تبیین و بازنشر وصیت‌ نامه سیاسی الهی امام راحل، سبک زندگی، سیره و مکتب سیاسی و ... آن عزیز سفرکرده با بهره حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه ‌های اجتماعی در دستور کار کارگروه‌های بزرگداشت مراسم قرار گرفته ‌است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مراسم بزرگداشت و استماع بیانات نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و تصریح کرد: اعضای ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد استان فردا سه‌ شنبه 13 خرداد ساعت 11 صبح در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان گردهم آمده و یاد و نام آن یگانه‌ دوران را گرامی‌ می‌دارند.
 
خاطرنشان می شود: بارگذاری مطالب، نماهنگ، طرح های تبلیغاتی، سرود و. بر روی سایت و کانال‌های رسمی شبکه ‌های اجتماعی این شورا چاپ 2 نمونه پوستر ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و یوم‌الله پانزدهم خرداد برای استفاده در ناوگان مسافربری، اماکن عمومی، ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادها و همچنین اتخاذ تدابیری برای استماع عمومی فرمایشات ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای که به صورت زنده از طریق رسانه ملی پخش می شود از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان است.

48

کد خبر 1394649

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند