Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:10:27 GMT

مشکل قطعی و افت فشار آب شرب ۴۴ روستای دهدز حل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۰۱۳

مشکل قطعی و افت فشار آب شرب ۴۴ روستای دهدز حل شد

عادل حرباوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهار کرد: همواره با فرا رسیدن فصل تابستان در استان خوزستان مشکلاتی در آب‌رسانی به روستاها وجود دارد که در راستای حل این مشکل باید در تقویت تأسیسات آب‌رسانی اقدامات لازم به عمل آید.

وی افزود: ۴۴ روستای دهدز در روزهای اخیر با مشکلاتی در تأمین آب شرب مورد نیاز خود روبه‌رو بوده‌اند که برای حل آن توسط همکاران اکیپ‌های بهره‌برداری و کارشناسی‌های صورت گرفته توسط کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان اقدامات لازم انجام شده و وضعیت آب شرب اهالی این ۴۴ روستا بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام آبفای استان خوزستان ادامه داد: تهیه و نصب یک دستگاه الکتروپمپ شناور، ارتقای سیستم پمپاژ و دبی، تهیه و نصب کابل چاه به طول ۱۰۰ متر، تهیه و نصب لوله و اتصالات چاه به طول ۱۰۰ متر و راه‌اندازی و ارتقای تابلو برق از جمله اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل آب‌رسانی به روستاهای دهدز بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۴۴ روستای دهدز جمعیتی بالغ‌بر هشت هزار نفر را تحت پوشش خود دارند که با مشکل قطع و افت فشار آب شرب مواجه شده بودند و اکنون این مشکل با اقدامات صورت گرفته حل شده است.

کد خبر 4939291

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان روستاهای خوزستان آبرسانی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا گرگان شهرکرد عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر یاسوج ستاد مقابله با کرونا آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در اثر بارش باران و به تبع آن طغیانی شدن رودخانه فصلی روستای تختان شهرستان دهلران و آبگرفتگی روستا تعدادی از پایه‌های شبکه برق تخریب و باعث محدودیت در تامین برق برای اهالی آن منطقه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این خصوص، گفت: با توجه به صدور اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در استان به ویژه حوزه جنوب و برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده در صنعت برق، در کمتر از چند ساعت شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای تختان اصلاح و مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

ناصری ادامه داد: پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی به محل اعزام شدند و به دلیل گسترش سیلاب در بستر و حریم مسیل در یک ماراتن چند ساعته حدود یک هزار متر شبکه جایگزین از مسیر جدید احداث و یک دستگاه ترانسفورماتور برای تامین برق این روستا نصب شد.

کد خبر 6096764

دیگر خبرها

  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد