Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، کمال علی پور  اظهارکرد: جلسه امروز دوشنبه شعبه دهم برای بررسی اعتراضات به اعتبار نامه دو منتخب صومعه صرا و فریدن صبح امروز برگزار شد. معترضین به اعتبارنامه آقای دلخوش در این جلسه موارد اعتراض خود را مطرح کردند و آقای دلخوش نیز مطالب را شنید و دفاعیاتش را طرح کرد.  همچنین خانم الهیان اعتراض خود را درباره اعتبارنامه آقای محمد صالحی مطرح کرد ولی فرصت به شنیدن اظهارات ایشان نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهایتا قرار شد 3 نفر از اعضای شعبه در این رابطه بررسی‌هایی انجام دهند.

وی با بیان این که شعبه دهم استعلامات کتبی و شفاهی از برخی نهادها در مورد اعتبار نامه دو منتخب صومعه صرا و فریدن را انجام داده اضافه کرد: احتمالا نتایج این استعلامات تا پایان وقت امروز به دست ما خواهد رسید و ما فردا صبح پیش از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه خواهیم داد و در این رابطه تصمیم می گیریم.

علیپور اضافه کرد: در مورد اعتراضات به اعتبار نامه آقای دلخوش مکاتبه ای با شورای نگهبان صورت گرفته و شورای نگهبان اعلام کرده از دو موضوع مطرح شده یک موضوع بررسی شده و موردی نبوده و موضوع دوم هم جدید است و باید در مجلس بررسی شود.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس اضافه کرد: ما این موارد را پیگیری خواهیم کرد اگر بر اساس مستندات ارائه شده نتیجه رای شعبه نسبت به اعتبارنامه مثبت بود تایید اعتبار نامه‌ها به صحن ارجاع خواهد شد و درغیر این صورت موضوع به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اعتبارنامه دلخوش مجلس یازدهم نماینده اعتبار نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!