Web Analytics Made Easy - Statcounter

دویست و نود و دومین جلسه شورای عالی در روز شنبه ۱۷ خرداد ماه در محل وزارت کاربا دستور کل تعیین حق مسکن برگزار خواهد شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزای تسنیم، دویست و نود و دومین جلسه شورای عالی کار با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، با گروه های کارگری و کارفرمایی و عضو آن شورا،در روز شنبه 17 خردادماه ساعت16در محل وزارت کاربا حضور وزیرکاربا دستور کار تعیین حق مسکن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتم شاکرمی معاون وزیر کارمی گوید:  با توجه به هماهنگی صورت گرفته با گروه کارگری و کارفرمایی عضو محترم آن شورا، جلسه مذکور به روز شنبه مورخ 17 خرداد راس ساعت 16 در محل اعلام شده قبلی (با همان دستور جلسه) و با حضور مقامات عالی وزارت تشکیل می گردد.

جلسه شورای عالی کار که برای تعیین حق مسکن کارگران قرار بود روز سه شنبه برگزار شود به روز شنبه موکول شد.دعوت نامه جلسه مذکور برای نمایندگان کارگری و کارفرمایی در شورای عالی کار امروز ارسال شده است.

 

 انتهای پیام/

R1012189/P/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اشتغال‌زایی اخبار کارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال زایی اخبار کارگران اشتغال زایی اخبار کارگران جلسه شورای عالی شورای عالی کار تعیین حق مسکن روز شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست