Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:30:08 GMT

حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۶۱۸

حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی کشور

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد ،  امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش ، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور و هیأت همراه با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست، لشگری با بیان اینکه ارتقای اداره کل ورزش و دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز، نشان دهنده تمایل دانشگاه به گسترش مقوله ورزش در دانشگاه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در ورزش دانشگاهی و حرفه ای، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و امسال نیز تیم های این دانشگاه در رشته‌های مختلف، نتایج درخشانی به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمد مهدی طهرانچی و دبیری مهدی علی نژاد، نگاه مثبتی به تیمداری در رشته دو و میدانی به عنوان ورزش پایه دارد، اظهار داشت: با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و مستعد، برنامه ریزی برای حضور تیم های آقایان و بانوان این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور صورت گرفته است.

لشگری ادامه داد: یکی از برنامه های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش سطح کیفی مکان های ورزشی خود با توجه به اهداف کلان دانشگاه است. در این موضوع، هم بحث ارائه خدمات به دانشجویان و هم درآمدزایی مدنظر قرار دارد. امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون های مختلف کشور نیز برای استفاده بهینه تر از مکان های ورزشی دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین استعدادیابی ورزشی در واحدهای دانشگاهی و مدرسه های سما، راه اندازی آکادمی در رشته های مختلف ورزشی و راه اندازی کلینیک های تخصصی پزشکی، ورزشی را از دیگر برنامه های آتی این مرکز برشمرد.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور نیز گفت: ارتقای اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز و حضور دکتر لشگری که پیشینه خیلی خوبی در ورزش کشور دارد، نوید دهنده این است دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور، نقش پررنگ تر و پربارتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

مهدی مبینی افزود: مهم ترین شاخصه دکتر لشگری به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی این است که از بدنه دانشگاه است و هم ساختار تشکیلاتی دانشگاه و هم ساختار ورزش را می شناسد.

وی، حضور تیم های دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های دو و میدانی جوانان و بزرگسالان کشور را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشینه بسیار درخشانی در ورزش کشور دارد و به حتم حضور تیم های دختران و پسران این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور، سطح کیفی مسابقه ها را ارتقا خواهد داد.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور همچنین ابراز امیدواری کرد به زودی تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی به امضا برسد و اردوهای تدارکاتی این فدراسیون در مکان های ورزشی دانشگاه که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه ورزش دانشجویان بانوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی حضور تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است