Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:34:38 GMT

مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۷۹۴

مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد

طی مراسمی مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند ظهر امروز (12 خرداد) با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان استانی خراسان جنوبی افتتاح شد.

 

«سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این مراسم با ابراز خوشحالی از اینکه دانشگاه به این بلوغ رسیده که بهترین مکان را برای مرکز نوآوری اختصاص دهد، گفت: باید ساختاری در دانشگاه ها داشته باشیم که مشکلات مردم و استان را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ما با پول این مردم درس خوانده‌ایم تا مشکلاتشان را رفع کنیم، افزود: این مسئله با یک اکوسیستم و همکاری صندوق‌های پژوهش و فناوری و دانشگاه‌ها میسر می‌شود.

 

ستاری با اشاره به اینکه وظیفه ما در دانشگاه ها این است که زمینه را فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند از نوآوری و ایده های خود استفاده کنند، ادامه داد: وظیفه ما است که به دانشگاه صنعتی در زمینه توسعه زیرساخت ها و پرداخت تسهیلات کمک کنیم.

 

«سید حجت هاشمی» رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند هم با بیان اینکه راه اندازی مرکز نوآوری این دانشگاه در سفر گذشته معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور مصوب شد، اظهار کرد: در این راستا ۲۰۰ میلیون تومان از ما حمایت کردند تا این مرکز نوآوری در ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری برسد.

 

وی عنوان کرد: برای استقرار  ۱۵ شرکت نوپا، استارتاپی و کارآفرین در مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند فضای لازم مهیا شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند خراسان جنوبی معاون علمی و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای