Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر روز دوشنبه در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف اماکن پذیر نیست و مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) فردا از ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی بیت المقدس اراک و مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد نیز روز ۱۴ خردادماه در زادگاه امام راحل در شهر خمین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در ادامه به اجرای بند چ ماده ۳۷ قانون اشاره کرد و گفت: از محل این ماده قانونی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان بودجه استانی در اختیار استان قرار می‌گیرد که باید برای جذب آن به عنوان حق مردم تلاش کرد.

وی با اشاره به خودداری کردن مدیران دستگاه‌های اجرایی از اجرای بند چ ماده ۳۷ قانون، تاکید کرد: باید سریع‌تر نشستی به منظور بر طرف کردن ایرادات قانونی این ماده قانونی برگزار و نسبت به اجرای آن اقدام شود.

کد خبر 4939307

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اطلاع رسانی مراسم ارتحال امام خمینی ره ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر یاسوج ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود

به گزارش پارس نیوز، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌ تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

در این نامه به بذرپاش نوشته شده است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری