Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه معاونان اشتغال و امور حمایت این نهاد اظهار کرد: بیش از ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان جویای کار این نهاد در سال جاری اختصاص یافته است.

وی افزود: با تغییرات جدید در حوزه معاونتها انتظار داریم هم حوزه خودکفایی و هم حوزه امور حمایت خانواده در سطح استان و شهرستانها متحول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: لازم است در بین جامعه مددجویی فرهنگ کار و تلاش و تولید بیشتر از گذشته ترویج و نهادینه شود.

موسی نژاد اضافه کرد: آموزشهای هدفمند و موثر منجر به ایجاد شغل باید در بین جامعه مددجویی به صورت هدفمند دنبال شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: ظرفیت های بزرگی در درون خانواده های مددجویی وجود داشته که لازم است در راستای توانمندشدن آنان شناسایی و بکارگیری شوند.

در این مراسم با تقدیر از روح الله سلیمانی معاون سابق اشتغال و خودکفایی امداد استان ایلام که به مدت ۹ سال این مسئولیت را عهده دار بوده است، شبیب جعفرزاده به عنوان معاون جدید در این حوزه منصوب و معرفی شد.

همچنین با تقدیر از شبیب جعفر زاده معاون سابق امور حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام که به مدت حدود هشت سال این مسئولیت را عهدار بوده است، روح اله سلیمانی به عنوان معاون جدید این نهاد در این حوزه منصوب و معرفی شد.

کد خبر 4939523

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال ایلام کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر یاسوج ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است