Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:29:00 GMT

ویژه برنامه«مرثیه آفتاب» از سیمای مرکز زنجان پخش می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۹۱۹

ویژه برنامه«مرثیه آفتاب» از سیمای مرکز زنجان پخش می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد، صداو سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه هایی را آماده پخش کرد.

مرثیه آفتاب عنوان ویژه برنامه گفت و گو محورشبکه اشراق است که با حضور کارشناسان حوزه های علمی و سیاسی ضمن شناخت بهتر اندیشه‌های امام خمینی (ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرتها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استعمار می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در دو قسمت ۵۰ دقیقه ای در تاریخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

همچنین در برنامه شاهدان انقلاب که ساعت ۲۲ روز پنجشنبه پخش می شود، محورهای علل و عوامل شکل‌گیری قیام ۱۵ خرداد، نقش امام‌خمینی (ره) در مدیریت سیاسی و اعتقادی این قیام، نقش مردم در قیام و آمار شهدای این قیام، پیامدها، آثار و برکات قیام ۱۵ خرداد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شبکه استانی صدا هم در اجرای مشترک با مرکز اراک از ساعت۹ صبح بمدت ۶۰ دقیقه به بررسی ابعاد شخصیتی وخصلت‏های برجسته‏ ایشان می پردازد.

کد خبر 4939522

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی ره سالروز ارتحال امام خمینی صدا و سیمای مرکز زنجان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر ستاد مقابله با کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود