Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازارهای بورس جهان امروز (دوشنبه) پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از شعله ور کردن جنگ تجاری این کشور با چین خودداری کرد با افزایش شاخص مواجه شدند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، شاخص بازار سهام هنگ کنگ امروز (دوشنبه) بیش از 3 درصد رشد کرد و سایر بازارهای بورس جهان نیز پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از شعله ور کردن جنگ تجاری با چین خود داری کرد با افزایش شاخص مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازارهای بورس لندن و پاریس نیز امروز با شاخص بالاتری فعالیت خود را آغاز کردند. بورس شانگهای 2.2 درصد و توکیو نزدیک به 1 درصد رشد داشتند ولی شاخص معاملات آتی بازار بورس آمریکا با کاهش مواجه شد.

شاخص بازارهای بورس جهان پیش از این روز جمعه کاهش یافتند چرا که سرمایه گذاران منتظر واکنش ترامپ به قانون جدید امنیتی پکن در مورد هنگ کنگ بودند.

در نهایت، ترامپ به وضعیت تجاری ویژه هنگ کنگ خاتمه داد و ویزای برخی از دانشجویان چینی را به حالت تعلیق درآورد اما از شعله ور کردن جنگ تعرفه ای با پکن که برای رشد اقتصاد جهانی اهمیت دارد، خودداری کرد.

رشد شاخص بازارهای بورس آسیا و جهان درپی کاهش محدودیت های کرونایی

در معاملات اولیه صبح امروز، شاخص بورس لندن 0.8 درصد افزایش یافت و به 6125.05 واحد رسید. شاخص بورس فرانسه نیز یک درصد صعود کرد و به 4،742.58 رسید. بازار بورس آلمان نیز به علت تعطیلات رسمی بسته بودند.

در وال استریت، شاخص معاملات آتی بازار بورس آمریکا و میانگین صنعتی داو جونز با 0.2 درصد کاهش مواجه شدند.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,84,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار