Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، کارلوس کی روش که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت بر خلاف همیشه حاضر به قرار دادن اسم سید جلال حسینی و وریا غفوری کاپیتان های فعلی پرسپولیس و استقلال تهران در لیست نهایی بازیکنان اعزامی به این تورنمنت نشد.

همین امر سبب شد تا شایعات زیادی راجع به نقش درگیری های کی روش و برانکو ایوانکوویچ  (سرمربی وقت پرسپولیس) در خط خوردن سیدجلال مطرح شود که همواره از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین پرسپولیس پس از صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا مدعی بود گل سیدجلال حسینی در بازی پرسپولیس با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا باعث خط خوردن این بازیکن از تیم ملی شده است.

کاپیتان سرخپوشان پایتخت نیز هرگز این موضوع را تایید نکرد. حسینی حالا پیگیر پاداش ۲۰ هزار دلاری بازیکنانی است که در صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نقش داشتند. این مبلغ هنوز از سوی فدراسیون به حسینی داده نشده و در این باره شفاف سازی لازم نیز صورت نگرفته است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!