Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشهای مهم مصاحبه با فرشاد ماجدی به بهانه شایعه بازگشت او به کادر فنی استقلال و همکاری مجددش با فرهاد مجیدی را برایتان انتخاب کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد ماجدی گفت:

اگر قرار بود مربی استقلال شوم حتما فرهاد مجیدی با من تماس می‌گرفت و صحبت‌‎های لازم را مطرح می‌کرد، درحالی‌که چنین اتفاقی نیفتاده و این موضوع بیشتر شایعه است تا اینکه بخواهد حقیقت داشته باشد اما مطمئنا اگر هم بخواهم در کنار مجیدی در استقلال کار کنم، برای کمک کردن این اتفاق خواهد افتاد و به قصد کمک می‌آیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد ماجدی گفت:

روزی که این شایعه منتشر شد وقتی صبح از خواب بیدار شدم فقط حدود ۴۰۰ پیام حاوی توهین‌های ناموسی برایم ارسال شده بود، در آن لحظه دلیل این موضوع را نفهمیدم و ابتدای امر شوکه شدم که چرا این حجم از توهین به من شده و بعد از مدتی تازه متوجه شدم چنین شایعه‌ای درست شده و من چوب کارنکرده را می‌خورم.

فرشاد ماجدی گفت:

مگر اطلاعات فنی و دانش مربیگری‌ام کم است یا مدرک ندارم یا تجربه‌ام در این عرصه کم است که این‎گونه واکنش نشان داده‎اند. درحالی‎که در رده‎های سنی تیم‎های ملی چندین سال مربی بودم و با تیم ملی نونهالان قهرمانی آسیا را تجربه کرده‎ام.

فرشاد ماجدی گفت:

درخصوص این شایعه فکر می‌کنم آنهایی که ضد فرهاد مجیدی هستند، این شایعه‎پراکنی‎ها را انجام می‌دهند تا این مربی را تحریک کنند.
دشمن‎های فرهاد مجیدی دنبال این هستند تا گزینه‌های خود را به استقلال بیاورند و این مربی را تضعیف و نابود کنند و این خیلی بد است که این وسط، من توهین‎ها را شنیده و به قول معروف آش نخورده و دهن سوخته شوم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرشاد ماجدی لیگ برتر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد. روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

گفتنی است دیدار بعدی استقلال در لیگ روز چهارشنبه مقابل تراکتور برگزار می‌شود که اولین دیدار این تیم پس از واگذاری به پتروشیمی خلیج فارس است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس