Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@07:45:16 GMT

فاز اول آبرسانی پارک بزرگ کومش سمنان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۵۴۸

فاز اول آبرسانی پارک بزرگ کومش سمنان انجام شد

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از اجرایی شدن فاز نخست سیستم بابلر پارک کومش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جواد نجاریانی گفت : پارک کومش سمنان با مساحت 36 هکتار ، یکی از پارک های بزرگ شهر سمنان است که به لحاظ موقعیت مکانی از ویژگی خاص برخوردار است . نجاریانی با بیان اینکه آبرسانی پارک کومش توسط پساب انتقالی مهدیشهر در حال انجام است، گفت: آبرسانی فضای سبز این پارک توسط ماشین آلات انجام می شد که در این زمینه با مشکلات مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : برای اجرای سیستم آبیاری مکانیزه این پارک از سیستم بابلر یا آبفشان که صرفه جویی در میزان آب و هزینه‌های توزیع آب از مهمترین ویژگی های آن است استفاده شد و با اجرایی شدن فاز نخست آن توانستم تا حدودی مشکل آبرسانی را در این منطقه برطرف کنیم .

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان با اشاره به اینکه فاز نخست این پروژه در مساحت 18 هکتار با اعتبار بیش از یازده میلیارد ریال اجرا شده افزود: برای مساحت باقیمانده پارک هم برنامه های آبرسانی با سیستم بابلر در دستور کار قرار دارد . معاون خدمات شهری در پایان ابراز امیدواری کرد 18 هکتار باقی مانده در قالب فاز دوم نیز تا پایان تابستان امسال اجرا خواهد شد. نجاریانی همچنین از تغییر سیستم آبیاری فضای سبز در پارک های بزرگ شهر به سیستم آبیاری تحت فشار خبرداد و خاطرنشان کرد: سیستم های آبیاری موضعی برای پارک بزرگ 8 شهریور و ریحانه النبی اجرا شده و بعد از پارک کومش ، پارک بزرگ سوکان در دستور کار قرار دارد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارک کومش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان