Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با انجمن سازندگان تجهیزات و پیمانکاران نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی خبر داد.

منصور جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طی نشستی با رئیس و اعضای هیئت‌مدیره انجمن سازندگان تجهیزات و پیمانکاران نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی تفاهم‌نامه همکاری آموزشی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همواره ارتباط با پیشکسوتان و استفاده از تجربیات این عزیزان موجب افتخار ما بوده افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه فرصت خوبی را به وجود می‌آورد تا با تعامل و همکاری و استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود، در راستای توانمندسازی منابع انسانی این مجموعه دوره‌های آموزش مهارتی ویژه و تخصصی را برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بیان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تقویت و گسترش دانش فنی منابع انسانی و نیروی ماهر و متخصص در 7 ماده و 24 بند در دو نسخه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و انجمن سازندگان تجهیزات و پیمانکاران نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی منعقد شده است.

جلیلوند تصریح کرد: از اهداف این تفاهم‌نامه کمک به ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان شرکت‌های عضو انجمن نفت و گاز استان مرکزی، فراهم آوردن فرصت‌ها و امکانات برای مدیران شرکت‌های عضو انجمن و اداره کل به‌منظور ایجاد ارتباط و تفاهم با یکدیگر از طریق تبادل افکار، حضور در سمینارها، کنفراس ها و کمیته‌های کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام مأموریت‌ها و تکالیف سازمانی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش نفت استان مرکزی تفاهم نامه انجمن سازندگان تجهیزات آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان