Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:35:04 GMT

سعادتمند: اجازه دهید استقلال نفس بکشد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۸۴۶

سعادتمند: اجازه دهید استقلال نفس بکشد

مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: از دوستان می‌خواهم اجازه دهند استقلال آرامش داشته و نفس بکشد تا به روزهای خوب خود برسد. از اینکه حقایق را بر زبان آوردم هراسی ندارم و معتقدم حقیقت می‌تواند به کمک باشگاه استقلال بیاید.

«احمد سعادتمند» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باشگاه بزرگ استقلال در همه زمینه‌ها نیاز به حمایت هواداران پرشور خود دارد و این حمایت‌ها اثرات غیر قابل انکاری را در موفقیت‌های آبی‌پوشان تهرانی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجبور هستم موضوع مهمی را به اطلاع هواداران استقلال برسانم، استقلال بزرگ با ۴۰ میلیون هوادار یکی از تیم‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود. ارزش ریالی برند استقلال بیش از هزار میلیارد ریال است و در بدترین حالت باشگاه استقلال باید در سال ۲۰ درصد درآمد داشته باشد. حتی با کم‌ترین تفکر اقتصادی می‌توانیم در این باشگاه به درآمدزایی برسیم. چرا باید باشگاه استقلال این همه مشکلات ارزی و ریالی داشته باشد؟ چرا باشگاه نمی‌تواند از پش مشکلات مالی خود برآید؟

سعادتمند تصریح کرد: استقلال در سال گذشته قراردادی را با شرکت آریا برتر تنظیم کرد و از آن تاریخ تا به امروز عایداتی از قرارداد منعقد شده نصیب باشگاه استقلال نشده است، این یک ایراد و مشکل بزرگ محسوب می‌شود. باشگاه استقلال باید هزینه‌های خود را از این قراردادها تامین کند.

وی تاکید کرد: پرسش من است، وقتی باشگاه استقلال تفاهم نامه‌ای را با کارگزاری به امضا رسانده و تمام مالکیت معنوی و درآمدزایی را واگذار می‌کند و ریالی دریافتی نداشته است چرا باید به همکاری خود ادامه دهد. توانستیم با همکاری وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه جدیدی را به امضا برسانیم چرا که شایسته درآمدزایی هستیم.

مدیرعامل استقلال افزود: از دستگاه‌های نظارتی به این مساله ورود کنند و رسیدگی به این موضوع داشته باشند و به طور حتم این کار را انجام خواهند داد.

سعادتمند گفت: از دوستان خود می‌خواهم اجازه بدهند استقلال آرامش داشته و بتواند نفس بکشد، اجازه بدهند بزرگی کرده و به روزهای خوب خود برسد. چرا جلوی این کار را می‌گیرید؟ از این که حقایق را بر زبان آورد باکی ندارم چون حقیقت را باید گفت و اعتقاد دارم حقیقت می‌تواند به کمک باشگاه استقلال بیاید./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

جلسه فرهاد مجیدی با سعادتمند در باشگاه استقلال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند

آفتاب‌‌نیوز :

«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما به دنبال یک صلح مبتنی بر راه حل دو کشور هستیم و اسرائیل باید پایبندی خود به صلح عادلانه و جامع را اعلام کند.

به گزارش الجزیره، وی افزود: جامعه بین‌الملل اتفاق نظر دارد که تنها راه تضمین امنیت و صلح راه حل دو کشور است.

وزیرخارجه اردن تاکید کرد: فاجعه انسانی در غزه عمیق‌تر می‌شود و کودکان غزه در حال جان دادن از گرسنگی هستند. نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به سمت نابودی بکشاند.

وی افزود: تعداد شهرک‌های صهیونیستی اکنون به ۷۰۰۰ شهرک رسیده و شهرک‌سازی راه حل دو کشور را از بین می‌برد. نتانیاهو صلح را به تعطیلی کشانده و اوضاع را به سمت جنگ منطقه‌ای پیش می‌برد.

ایمن الصفدی تاکید کرد: نتانیاهو اکنون شکست خورده و اسرائیل به دولتی منحوس تبدیل شده است. کاملاً مشخص است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

وی تاکید کرد: حماس آغازگر جنگ و نزاع نبوده و این را نمی‌توان انکار کرد. اسرائیل شرایط لازم را برای تشکیلات خودگردان جهت انجام وظایف خود فراهم نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند