Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@15:01:58 GMT

7 مورد آتش سوزی در اسفراین در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۸۴۷

7 مورد آتش سوزی در اسفراین در 24 ساعت گذشته

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد آتش‌سوزی در مراتع و علفزارهای مناطق مختلف شهری اسفراین روی داده است.

حمید قهرمانلو روز دوشنبه اظهار داشت: این آتش سوزی ها که از شنبه شب آغاز شده و تا صبح یکشنبه ادامه داشت، مجددا روز دوشنبه دامن این شهر را گرفته و زمین های اطراف دانشکده فنی و مهندسی در ۵ منطقه شهری در ورودی جنوبی اسفراین، علفزارهای خیابان امام خمینی (ره)، شهرک پارسیان و علفزار واقع در خیابان امام رضا(ع) شهر اسفراین را فراگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۴ هزار متر مربع از زمین های پوشیده از علف در جای جای شهر اسفراین طعمه آتش شده است.

قهرمانلو  افزود : آتش سوزی ها عمدی و بیشتر از سوی اهالی این مناطق برای در امان ماندن از خطر گزندگانی همچون مار و نیز حشرات در علفزارهای این مناطق رخ می دهد.

وی با بیان اینکه همراهی وزش باد با آتش، خطر سرایت آن را به سایر نقاط افزایش می دهد، از شهروندان اسفراینی خواست از آتش زدن علفزارها پرهیز کنند.

در آتش سوزی دیروز نیز ۲ هزار متر مربع از علفزارهای پیرامونی شهر اسفراین دچار آتش سوزی شده بود.

بارندگی های مساعد بهار امسال موجب غنای پوشش گیاهی منطقه شده است که اکنون با گرمای تدریجی هوا و خشکیدن بوته ها و علفزارها، این عرصه ها مستعد بروز آتش سوزی و گسترش دامنه خسارات آن شده است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران

کرج به دلیل مجاورت با تهران، زودتر و بیشتر از سایر شهر‌های بزرگ کشور، تحت‌تاثیر وقایع و روند‌های بازار مسکن تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، سال گذشته، بخشی از مهاجرت‌های مستاجران تهرانی به مناطق شهری اطراف، در قالب ورود به کرج و حومه استان البرز رقم خورد.

طی دهه ۸۰ نیز بعد از جهش قیمت مسکن (سال‌های پس از ۸۶) بخش قابل‌توجهی از زوج‌های جدید تهرانی، کرج را برای صاحب خانه شدن انتخاب کردند.

با این حال تحولات شهری در این کلان‌شهر همسایه تهران طی سال‌های اخیر از یک سو نیروی جاذبه سکونتی برای تهرانی‌های ناتوان از خرید و اجاره را بیشتر کرد –از جمله تجهیز شبکه متروی تهران-کرج- و از سوی دیگرعاملی برای تغییرات قیمت مسکن با آهنگ سازگارتر با تهران شد.

در نبض مسکن امروز، فایل‌هایی که زمستان سال گذشته در بازار مسکن کرج و برخی مناطق شهری حومه‌ای عرضه شده بود، آورده شده است.

میانگین قیمت پیشنهادی فروش در این فایل‌ها ۴۲ میلیون تومان است که برای واحد‌های مسکونی با میانگین مساحت ۹۷ مترمربع و میانگین سنی ۷ سال ساخت برآورد شده است.

این سطح قیمت با توجه به سطح قیمت آپارتمان‌های تهران در زمستان سال گذشته بیانگر آن است که فاصله قیمت مسکن بین این دو کلان‌شهر کمتر از نصف است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف کرج را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • قبض‌های میلیونی در انتظار این افراد
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد