Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد آزادی، سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، دوشنبه ۱۲ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: طبق آخرین دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و وزارت ورزش و جوانان، شهرستان‌ها به سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تقسیم‌بندی شده‌اند و به تمامی هیات‌های ورزشی و ادارات شهرستانی رعایت همه ۹ بند دستورالعمل برای بازگشایی اماکن ورزشی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: شهرستان‌های با وضعیت سفید هیچ محدودیتی ندارند ولی رعایت نکات دستورالعمل، تست بهداشتی، دریافت کدرهگیری از سامانه معاونت بهداشت، آزمون و تکمیل فرم‌های خوداظهاری در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند، برای بازگشایی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی الزامی است.  

آزادی بیان کرد: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، ورزش‌های پربرخورد به طور کامل تعطیل بوده ولی ورزش‌های انفرادی با رعایت دستورالعمل آزاد خواهدبود.  

وی ادامه داد: همچنین ورزش‌های انفرادی با برخورد کم نظیر بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی ادامه خواهد یافت.  

سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مورد مسابقات فوتبال لیگ دسته یک نیز گفت: تیم ۹۰ ارومیه با رعایت فاصله‌گذاری و بهداشت و پشت ‌سر گذاشتن تست‌های PCR تمرینات خود را آغاز کرده‌ است.  

مسابقات و اماکن مختلف ورزشی استان آذربایجان‌غربی از اسفند ۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است.  

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته اول، اواخر خردادماه رقابت خود را با حریفان آغاز خواهد کرد.  

کد خبر 517187 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان استان آذربایجان غربی كرونا در ايران ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان استان آذربایجان غربی كرونا در ايران ورزش آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان  روز شنبه  ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم خواهد بود.

علاقه مندان  مي توانند براى ارتباط مستقيم با استاندار آذربايجان غربى روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح با شماره ۱۱۱ (سامد) تماس بگیرند.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی