Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز توزیع ۱۰۶۰ بسته حمایتی کمک‌های مومنانه خیرین دربین نیازمندان استان خبر داد و گفت : پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فرهنگی همدلی، باهم بودن و برای هم بودن و کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر و خانواده‌هایی که شغل آن‌ها به واسطه ویروس کرونا متاثر گردیده است، جمعیت هلال احمر استان از محل کمک‌های خیرین مبلغ سه میلیاد و دویست میلیون ریال اقلام غذایی شامل برنج، روغن، کنسروجات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با بهترین کیفیت جهت اهداء به خانواده‌های نیازمند خریداری کرده است.

او با اعلام اینکه ارزش ریالی هر بسته حمایتی بالغ بر سه میلیون ریال است گفت : این بسته‌های حمایتی از هفته آینده در بین نیازمندان شناسایی شده در کل استان توزیع خواهد شد.

او افزود: خانوار‌های نیازمند با مددکاری صورت گرفته شناسایی شده و این کمک‌ها با رعایت حفظ کرامت، شان و منزلت این عزیزان در بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بسته بندی اقلام فوق توسط داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

او ضمن تشکر از خیرین استان گفت: این طرح با حمایت مردم و خیرین عزیز ادامه داشته و جمعیت هلال احمر به عنوان امانت دار این عزیزان اعلام میدارد که این کمک‌ها با شفاف سازی کامل به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر کمک مومنانه کمک های مردمی حمایت مالی جمعیت هلال احمر کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: شب گذشته تماسی مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد ۵۹ ساله و ۳۶ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات شهرستان بام و صفی‌آباد رفته بودند، به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده و با استفاده از تجهیزات به روز مکان‌یابی سریعاً پنج نفر از نجاتگران در قالب تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: با وجود اینکه هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وضعیت فرد مفقودی وجود نداشت با تلاش و جستجوی پنج ساعته در تاریکی شب ۲ نفر مفقودی پیدا و به محل امن منتقل شدند.

کد خبر 6095538

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم