Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:40:14 GMT

توقیف ۱۰ روزه در انتظار خودروهایی باسرعت غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۶۱۷

توقیف ۱۰ روزه در انتظار خودروهایی باسرعت غیرمجاز

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ «محمد حیدری» اعلام کرد: این تصمیم با هماهنگی دادستان کرمانشاه و به منظور دفاع از حقوق عامه در برابر کسانی که ایمنی تردد در راه ها را برای خود و دیگران مختل می کنند گرفته شده است.

وی ادامه داد: رانندگان متخلف علاوه بر توقیف ۱۰ روزه خودروی آنها، مشمول جریمه ۲ میلیون و ۴۰ هزار ریالی و اعمال نمره منفی نیز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تصریح کرد: سرعت خودروها در راه های برون شهری استان توسط دوربین های ثابت نصب شده و یا سیاری که در اختیار تیم های کنترل سرعت نیروهای پلیس راه قرار دارد، ثبت می شود.

رییس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: در صورتی که سرعت لحظه ای خطرناک و میانگین سرعت وسیله نقلیه ای توسط دوربین های ثابت رصد شود، آن وسیله ابتدا توقیف سیستمی شده و پس از آن در اولین فرصت که توسط پلیس متوقف شود حکم توقیف به صورت فیزیکی به مدت ۱۰ روز به اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: به آن دسته از رانندگانی که به سرعت و بی احتیاطی عادت دارند و تصور می کنند می توانند قانون را دور بزنند هشدار داده می شود که رفتار و فرهنگ رانندگی خود را تغییر دهند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: این طرح فعلا تا پایان خرداد امسال ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم در فصل تابستان و فصول بعدی نیز تدوام خواهد یافت.

رییس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: ترخیص وسایل نقلیه ای که به این علت توقیف شوند منوط به پرداخت دیون دولتی و گذراندن دوره بازآموزی خواهد بود.

وی یادآور شد: سرعت غیرمجاز و نامطمئن در راه های برون شهری استان کرمانشاه سالانه حدود ۱۲۰ نفر را به کام مرگ می کشاند بنابراین بهتر است برای حفظ جان خود و دیگر شهروندان از رفتارهای پرخطر مانند رانندگی با سرعت غیرمجاز خودداری کرد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا کرمانشاه پلیس راهور ناجا کرمانشاه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس