Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@07:25:49 GMT

جسد جوان ۳۵ ساله کوهرنگی در رودخانه بازفت پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۸۷۰

جسد جوان ۳۵ ساله کوهرنگی در رودخانه بازفت پیدا شد

سیداحمد مرتضوی فرد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:این جوان ۳۵ ساله اهل روستای تبرک سفلی بخش بازفت صبح روز دوشنبه در رودخانه غرق شد که با تلاش تیم امداد کوهستان کوهرنگ و جوامع محلی پس از ۴ ساعت جست وجو جسد این جوان در کنار رودخانه پیدا شد.

وی، با اشاره به اینکه جسد پیدا شده برای انجام مراحل قانونی به نیروی انتظامی تحویل داده شد، افزود: صبح روز دوشنبه نیز یک مورد غرق شدگی در شهرستان سامان نیز رخ داده بود که با تلاش تیم رفتینگ شهرستان فرد غرق شده از مرگ نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا،براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری غرق شدگی در رودخانه‌های استان که به پزشکی قانونی ارجاع داده شد ۳۷ مورد بود که نسبت به سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

رود بازفت یکی از اصلی‌ترین سرشاخه‌های رود کارون است، که از دامنه کوه‌های منار، گله سگا، تورک و زردکوه در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی شهرکرد سرچشمه می‌گیرد و سپس از طریق منطقه بازفت، به سمت جنوب شرقی روان می‌شود.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری رودخانه های کوهستانی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری رودخانه های کوهستانی سازمان امداد و نجات هلال احمر کوهرنگ چهارمحال وبختیاری رودخانه های کوهستانی سازمان امداد و نجات هلال احمر غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) «گوسفند مارکوپولو»؛ گوسفند وحشی افغانستانی که آمریکایی‌ها برای کشتنش ۴۰ هزار دلار خرج می‌کنند! (تصاویر) «موش دو پای بلوچستان»؛ کوچکترین کانگورو جهان که هرگز آب نمی‌خورد! (تصاویر) سگ افغان؛ لجبازترین، احمق‌ترین و زیباترین سگ دنیا! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل
  • پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد
  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • ببینید | تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل
  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است