Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و استاندار خراسان جنوبی صندوق پژوهش و فناوری استان به بهره برداری رسید. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، محمد علی ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و جمع دیگری از مسئولان عصر امروز صندوق پژوهش و فناوری استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این صندوق با هدف حمایت از اکوسیستم‌های کارآفرینی گشایش یافت.

محمدعلی ناصری ادامه داد: این صندوق که با مشارکت پارک علم و فناوری استان و دانشگاه‌های بیرجند، صنعتی و علوم پزشکی و سرمایه 51 درصدی بخش خصوصی ایجاد شده، در محل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی مستقر است.

وی تصریح کرد: با افتتاح این صندوق که مجوز بانک مرکزی را نیز دارد، پرداخت تسهیلات به افراد با ایده‌های نو و فناورانه آغاز شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر این پارک زیر ساخت‌های مناسب دارد و اگر فناوری بیاید می‌توانیم حمایت‌های لازم را برای وی انجام دهیم و آنچه یک فناور نیاز دارد به او بدهیم.

ناصری با بیان اینکه درآمد اختصاصی ما از امسال جهش بالایی دارد و تامین اعتبار به خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: از این پس تعهد می‌کنیم وظیفه خود را آنچه برای فناوران نیاز است برعهده بگیریم چرا که پارک باید فکر و ذکرش تنها این باشد که حمایت از فناور داشته باشد.

معاون علمی رئیس جمهور‌: پیچیده‌ترین تجهیزات پزشکی را در داخل می‌سازیم / از زمان شیوع کرونا ‌نیازی به واردات ‌نداشتیممعاون علمی رئیس جمهور: اولویت دانشگاه‌های نسل سه و چهار باید برطرف کردن معضل جامعه باشدمعاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دانشگاه بیرجند بازدید کرد

وی تاکید بر اینکه  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان خراسان جنوبی، 29 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده گفت:  ساختمان‌هایی که در اختیار پارک قرار می‌گیرد باید نوساز باشد تا ما هزینه اضافه‌ای برای آن‌ها انجام ندهیم.

سورنا ستاری نیز با بیان اینکه مابرای تجهیز مراکز هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم و هیچ محدودیتی نیست، گفت: باید کمک کنیم تا جوانان در شهرستان‌ها بمانند و کارآفرینی کند .

همچنین در پایان این مراسم مرکز نوآوری شهرستان‌های طبس و فردوس نیز به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/253/ی

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی صندوق پژوهش و فناوری فناوری استان علمی و فناوری معاون علمی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت سبحان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد ۱۳۸ ایده شرکت داشته‌اند که پس از داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد راه یافتند.

دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول و نحوه ارائه خود در روز اختتامیه متمرکز هستند.

وی ابراز کرد: اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب روز ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و صاحبان ایده و کسب و کارها در صورت کسی امتیازهای لازم می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری بهره ببرند.

گفتنی است، رویداد استارتاپی شتاب با راهبری پارک علم و فناوری قم و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود و هدف از آن افزایش سهم ورود دانشجویان به کسب و کارهای دانش‌بنیان است.

یادآور می‌شود، رویداد شتاب در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق برگزار شد ضمن اینکه برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی و قرارگرفتن در اولویت جذب مرکز نوآوری پارک علم و فناوری از حمایت‌های دیگری چون آموزش و مشاوره، اخذ تسهیلات تجاری‌سازی ایده و امکانات مورد نیاز برای تیم‌سازی و رشد ایده نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6088767

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی