Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلگان در این مراسم اظهار داشت: این دستگاه تمام دیجیتال با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و با هماهنگی و تلاش رییس و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و مرحوم امینی‌فرد نماینده فقید مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تهیه، نصب و امروز راه‌اندازی شد.
مجتبی شجاعی با اشاره به این که ارسال تصاویر در بستر پرونده الکترونیک برای بیماران از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه است، افزود: دستگاه رادیولوژی نصب شده نیاز شهرستان را در سه سال  آینده مرتفع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان نیز گفت: این دستگاه روزانه قابلیت تهیه گرافی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ عکس را دارد که با این اقدام تا حدود زیادی مشکل رادیولوژی در دلگان رفع می‌شود.
دکتر اردشیر رحیمی افزود: یکی از مشکلات عمده مردم دلگان نبود دستگاه رادیولوژی بود که با تلاش و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از امروز به بعد این مشکل مرتفع شد.

وی ادامه داد: قبلا بیماران دلگانی برای تهیه عکس رادیولوژی مسافت ۱۳۵ کیلومتری تا ایرانشهر را طی می کردند تا بتوانند مراحل درمان را در شهرستان ایرانشهر انجام دهند  که  خوشبختانه را راه اندازی این دستگاه از صرف وقت و هزینه برای مردم کاسته شد.
دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۴۵۰ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز این استان قرار دارد.  

برچسب‌ها دلگان تجهیزات پزشکی سیستان و بلوچستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان تجهیزات پزشکی سیستان و بلوچستان بهداشت و سلامت دلگان تجهیزات پزشکی سیستان و بلوچستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه آیین گشایش گفت: ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های
اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد