Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@16:12:55 GMT

بند جدایی زودهنگام لیونل مسی از بارسلونا منقضی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۵۷۷

لیونل مسی بند جدایی زودهنگام قراردادش را فعال نکرد و حداقل تا سال 2021 با بارسلونا خواهد ماند

طرفداری - لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که به زودی 33 ساله خواهد شد، تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و حداقل تا پایان قراردادش در این باشگاه می ماند.

به گزارش آ اس، بندی در قرارداد لیونل مسی با بارسلونا وجود داشت که مسی می توانست با فعال ساختن آن، زودتر از موعد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود اما این بند تا امروز، اول ژوئن اعتبار داشت و حالا منقضی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی تا امروز فرصت داشت تا به بارسلونا جهت فعال سازی این بند اطلاع بدهد اما او این کار را نکرد و حداقل تا 2021 در بارسلونا خواهد ماند. طی ماه های گذشته، مدت ها شایعه انتقال لیونل مسی به اینتر مطرح می شد اما کاپیتان بارسلونا، همچنان در این تیم می ماند.

قصد مسی همیشه ماندن در بارسلونا بوده است

در فوریه 2020 نیز مسی درباره تمایلش برای ماندن در بارسلونا گفته بود:

بارها گفته ام تا جایی که باشگاه و هواداران بخواهند، برنامه ام ماندن در بارسلونا است. از نظر من، هیچ مشکلی برای ماندن در بارسلونا وجود ندارد. 

 قرارداد لیونل مسی در 30 ژوئن 2021 با بارسلونا به پایان می رسد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماندن در بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد