Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان گفت: در صورتی که متقاضیان طرح صنعتی خود را به مرحله اجرا نرسانند زمین آنها باز پس گرفته و به دولت برگشت داده می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مجید غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به بازدید سرزده عصر امروز محمدجواد فدائی استاندار کرمان از شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: ارائه خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی در استان کرمان واگذاری زمین به متقاضیان و حمایت و نظارت این شرکت بر اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی در حال اجرا در این شهرک‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: خدمات‌دهی این شرکت از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری غیرحضوری شده و کلیه صنعتگران و ذی‌نفعان با مراجعه به سایت شرکت شهرک‌های صنعتی می‌توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه واگذاری اراضی در شرکت شهرک‌های صنعتی و نواحی در قالب قرارداد است و کسانی که عقد قرار دارند این واگذاری به منزله مالکیت آنها نیست افزود: در صورتی که متقاضیان طرح صنعتی خود را به مرحله اجرا نرساند زمین آنها باز پس گرفته شده و به دولت برگشت داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان تاکید کرد: زمین‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در صورتی که تبدیل به کارخانه و طرح تولیدی نشود ارزش آن به ارزش روز اول اخذ قرارداد بوده و زمین آنها به دولت برگشت داده می‌شود.

استاندار کرمان: حمایت از آسیب‌دیدگان اقتصادی کرونا غیرمشمول ضرورت داردفرصت 10 روزه استاندار برای اعلام دلایل عقب‌ماندگی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرماناستاندار کرمان: پایانه صادراتی جیرفت امسال باید به نتیجه برسد

وی ادامه داد: در صورتی که طرح به بهره‌برداری برسد و این زمین‌ها تبدیل به واحد صنعتی شوند خدمات توسعه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی در قالب مدل‌های توسعه صنایع کوچک، توسعه بازار و فرآیندهای آموزشی آنها را شرکت شهرک‌ها به صورت رایگان انجام می‌دهد.

به گزارش تسنیم عصر امروز محمدجواد فدائی استاندار کرمان در بازدیدی سرزده از نحوه خدمات حضوری و غیرحضوری شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان بازدید کرد و مشکلات برخی از مراجعان و نحوه ارائه خدمات به ویژه ارائه زمین به متقاضیان را بررسی کرد.

شرکت شهرک‌های صنعتی در حوزه خدمات و ایجاد زیرساخت‌ها برای صنایع کوچک و متوسط فعالیت می‌کند که مهمترین آنها ایجاد زیرساخت و ارائه خدمات مالی، بازاریابی، مشاوره و آموزش به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.

به گزارش تسنیم در حال حاضر در استان کرمان هزار و 620 واحد صنعتی کوچک و متوسط در 44 شهرک و ناحیه صنعتی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان شرکت شهرک های صنعتی استاندار کرمان شرکت شهرک ها استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان