Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:31:58 GMT

چرا ترامپ مردم خود را می‌کشد؟!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۷۸۲

چرا ترامپ مردم خود را می‌کشد؟!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سخنان و توئیت‌های دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره اعتراضات به قتل یک شهروند سیاه پوست توسط یک پلیس سفید پوست و سرکوب تظاهرات توسط نیرو‌های فدرال، سگ‌های پلیس و سلاح جنگی به گونه‌ای است که انگار آمریکا در معرض هجوم بیگانگان واقع شده است.

ترامپ به ارتش آمریکا دستور داده به طرف تظاهرکنندگانی که آنان را باند‌های خرابکار، دزد و اوباش نامیده است، تیراندازی کنند، گویی ترامپ با ارتشی اشغالگر مواجه است که باید با تمام قوا در برابر آنان جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ده‌ها تظاهرکننده توسط نیرو‌های ارتش، امنیتی و پلیس آمریکا کشته شده اند، اما ترامپ اصلا به روی مبارکش نیاورده و نه فقط با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی نکرده و خشونت پلیس را مورد انتقاد قرار نداده بلکه از این خشونت را تمجید نیز کرده است.

ترامپ حتی از موریل پاوس شهردار واشنگتن به شدت انتقاد کرد آنهم به این دلیل که وی برای سرکوب معترضانی که به کاخ سفید نزدیک شدند، نیرو نفرستاد.

البته این یکی دیگر از دروغ‌های ترامپ بود چرا که یگان حفاظت از مقامات آمریکا با صدور بیانیه‌ای ضمن تکذیب ادعای ترامپ، تصریح کرد که پلیس واشنگتن در زمان آغاز اعتراضات در برابر کاخ سفید در محل حضور داشته است.

موریل نیز از ترامپ خواست از انتشار تویت‌هایی که باعث تفرقه در میان مردم می‌شود، خودداری کند.

تاکید علنی ترامپ به استفاده از خشونت مرگبار علیه تظاهرکنندگان آنهم بدون هیچ ترحمی، نشان می‌دهد که وی ارتباطی با کشورش ندارد، از مردم نبوده و فردی نژادپرست است که مردم جامعه خود را غریبه‌هایی می‌داند که حتی حق اعتراض ندارند.

منبع: العالم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ اغتشاشات آمریکا سیاه پوستان آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند