Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:55:11 GMT

تمرین پرنشاط سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۰۴۳

تمرین پرنشاط سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان گل‌محمدی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند. پیش از شروع تمرین، کادر فنی تیم دقایقی با هم گل‌کوچک بازی کردند. تمرین با گرم کردن و انجام کار‌های هوازی شروع شد.

سپس بازیکنان به ۳ گروه تقسیم شدند. همچنین ۲ گروه به انجام فوتبال تحت فشار پرداختند و گروه دیگر نیز زیر نظر بدنساز کار‌های قدرتی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان نیز فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت که کری شدیدی بین ۲ تیم زرد و خاکستری وجود داشت و بازیکنان نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن انجام دادند. در نهایت تیم زرد برنده بازی شد.

علیرضا ملکی و سید ارسلان آزادی از امید‌های پرسپولیس امروز در تمرین حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: علیپور می‌آید، هاشمی می‌رود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات پرسپولیس ورزشگاه کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها