Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@23:45:38 GMT

ادای احترام لیورپولی‌ها به جورج فلوید+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۳۵۶

ادای احترام لیورپولی‌ها به جورج فلوید+ عکس

بازیکنان تیم فوتبال لیورپول هم در حاشیه تمرینات خود به جورج فلوید که توسط پلیس آمریکا به قتل رسید، ادای احترام کرد و خواستار برقراری عدالت شد.

به گزارش مشرق، اقدام نژاد پرستانه پلیس آمریکایی در قبال جورج فلوید شهروند سیاه پوست که به طرز فجیعی به قتل رسید گستره اعتراضی فراوانی داشته و دامنه آتش آن اغلب شهرهای آمریکا را در برگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ورزشکاران هم در کمپین اجرای عدالت برای احقاق حق این شهروند مقتول آمریکایی ورود کرده‌اند و خواستار محاکمه عاملان این قتل شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش ستاره والیبال آمریکا به مرگ فلوید انتقاد قهرمان فرمول یک از سکوت ستاره‌ها برابر کشته شدن فلوید

در تازه‌ترین اقدام اعضای تیم فوتبال لیورپول پیش از آغاز تمرینات خود با زانو زدن در مستطیل سبز به این مقتول آمریکایی ادای احترام کردند.

 روز گذشته هم در رقابت‌های بوندس لیگا بازیکنان بورسیا مونشن گلادباخ و بورسیا دورتموند پس از گلزنی به این کشته شده آمریکایی ادای احترام کردند و خواهان برقراری عدالت شدند.

جورج فلوید ۴۶ ساله روز دوشنبه در اثر برخورد خشن و غیرانسانی پلیس آمریکا جان باخت.

در فیلمی که از صحنه مرگ او منتشر شده است، پلیس سفید پوست آمریکا زانوی خود را روی گردن جورج فلوید قرارداده و این در شرایطی بود که این فرد به سختی نفس می‌کشید و در نهایت جان خود را از دست داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم جورج فلوید اعتراضات آمریکا پلیس آمریکا آمریکا بورسیا دورتموند ادای احترام جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ادای سوگند اعضای گارد حفاظت از پاپ
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند