Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «کایلی مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت که وزارت دفاع آمریکا 17 هزار نفر از نیروهای گارد ملی را در 24 ایالت این کشور مستقر کرده است.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «تنها در دو ایالت بیش از 1000 نفر از نیروهای گارد ملی مستقر شده‌اند.»

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد که در حال حاضر 350 هزار نفر آماده بوده و رئیس جمهور از فرمانداران ایالت‌ها درخواست کرده تا از آنها برای حفاظت از شهرندان و فروشگاه‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌انانی در ادامه گفت که استقرار نیروهای گارد ملی در خیابان شهرهای مختلف با هدف کاهش تنش‌ها انجام می‌شود و نمی‌توان اجازه داد که تخریب‌ها و خشونت‌ها ادامه یابد.

وی اضافه کرد که کشته شدن «جورج فلوید» مرد سیاهپوست بدست پلیس آمریکایی یک تراژدی بوده و رئیس جمهور از دیدن این فیلم متاثر شده و به تلاش خود برای تحقق عدالت ادامه خواهد داد.

سخنگوی کاخ سفید گفت که موضع رئیس جمهور واضح بوده و با اعتراضات مسالمت‌آمیز موافق بوده و تنها خشونت و ناآرامی را محکوم می‌کند.

مک‌انانی نیز در این کنفرانس خبری گفت که وزارت دادگستری قصد دارد جنبش آنتیفا (ضد تبعیض نژادی) را به عنوان یک سازمان تروریستی داخلی معرفی کند.

همچنین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز در یک ویدئو کنفرانس با فرماندار ایالت‌های مختلف از قصد خود برای تشدید سرکوب معترضان خبر داد.

وی گفت: «واشنگتن تحت کنترل بسیار خوبی قرار دارد اما قصد داریم کنترل بیشتری بر آن اعمال کنیم. قصد داریم هزاران نفر را بازداشت کرده و بسیار قوی سرکوب کنیم.»

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رئیس جمهور گارد ملی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد