Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@02:25:32 GMT

توضیحات نماینده مجلس درباره متهم شدنش به قتل

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۸۴۶

توضیحات نماینده مجلس درباره متهم شدنش به قتل

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی از سوی برخی کاربران شبک‌های اجتماعی در فضای مجازی، اتهاماتی علیه اردشیر مطهری نماینده گرمسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شده که طبق آن، مطهری را به قتل یک ستوان نیروی انتظامی متهم کرده‌اند.

حالا، دفتر اردشیر مطهری نماینده گرمسار در مجلس توضیحانی در این باره ارائه کرده است که به شرح زیر است:

سلام مردم ایران

در آغازین روزهای شروع به کار مجلس انقلابی برخی رسانه‌های معاند نظام و اشخصاصی که سابقه مشخصی در مخالفت با انقلاب و نیروهای انقلابی دارند و طاقت‌شان برای شروع تخریب مجلس تمام شده، اقدام به انتشار نامه‌ای جعلی علیه اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد جاعل و فریب‌کار نامه شماره ۹۱۲۸۱۲۲/۴۲۱۴/۱۱۵/۱۷۱۴ مورخه ۹۱/۳/۲۳ پلیس آگاهی ناجا به کانون سردفتران و دفتریاران را با همان شماره و تاریخ و امضاء جعل کرده، مطلبی دروغ جای محتوای نامه اصلی گذاشته‌اند!

این نامه در جست‌وجوی اینترنتی با عنوان "هشدار نیروی انتظامی در خصوص کلاهبرداری از دفاتر اسناد رسمی" به راحتی پیدا می‌شود و امضای نامه نیز متعلق به رئیس وقت پلیس آگاهی ناجا سرتیب دوم پاسدار سید حسن بتولی بوده است. جاعالان اما ضمن تغییر متن نامه، عنوان سردار بتولی را به رئیس بازرسی ناجا تغییر داده‌اند و به خودشان زحمت نداده‌اند که ببینند رئیس بازرسی ناجار در خرداد سال ۹۱ چه کسی بوده است؟!

این در حالی است که اگر کینه‌ای نسبت به مجلس جدید نبود، می‌توانستند با یک جست‌جوی ساده اینترنتی متوجه جعلی بودن نامه شوند. کافی بود اسم سردار بتولی را جست‌جو کنند تا بفهمند در آن تاریخ سمت ایشان چه بوده است؟ یا از ناجا و یا دادسرای نیروهای مسلح استعلام می‌کردند و یا دنبال خانواده مقتول ادعایی می‌گشتند ببینند اساساً این ستوان وظیفه وجود خارجی داشته یا نه؟! اگر وجود داشته ساکن کجا بوده، خانواده اش چه کسانی بوده اند؟ پدر، مادر، برادر و خواهرش چه کسانی بوده اند! حتی یک استعلام ساده از ناجا نشان می‌داد آقای اردشیر مطهری هیچگاه در یگان ویژه ناجا شاغل نبوده و در تاریخ ۱۳۹۳/۱/۱۷ از نیروی انتظامی بازنشسته شده است که این هم قابل استعلام بود. اما ظاهرا ناراحتی برخی از شکل‌گیری مجلس انقلابی چنان شدید و کینه آنان نسبت به نمایندگان انقلابی مردم چنان عمیق است که این بار برای تخریب وجهه مجلس دست به جعل سند زدند!

این رفتار جاعلانه و دروغ‌پردازانه رسانه های ضد انقلاب اولین بار نیست که انجام می‌شود و آخرین بار هم نخواهد بود. آقای مطهری نیز از ابتدای ورود به این مسیر میدانستند که وارد چه فضایی می‌شوند و با علم به سنگ اندازی‌ها، تهمت ها و دروغ‌ها، با آبروی سالهای مجاهدت خود وارد میدان مبارزه با ناکارآمدیها و بی‌تدبیری‌ها شدند و البته اولین قربانی کینه‌توزی‌ها علیه مجلس انقلابی. لذا مردم مظلوم و نجیب ایران بدانند که به هیچ عنوان چنین رفتارهای غیراخلاقی و زشتی ذره‌ای تردید در مسیر انقلابی ایشان و سایر نمایندگان ایجاد نخواهد کرد و قاطعانه بر سر اصول خود و دفاع از نظام و مردم ایستاده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل نماینده گرمسار اردشیر مطهری مجلس شورای اسلامی اردشیر مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت