Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «می جان» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی از اوایل تیرماه جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرجان اشرفی زاده کارگردان سینما و تلویزیون با اعلام خبر فوق افزود: از نیمه اسفندماه به دلیل شیوع بیماری کرونا تصویربرداری مجموعه را که در شمال کشور انجام می شد متوقف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اینک در حال پیش تولید بخش های باقی مانده هستیم که اوایل تیرماه بتوانیم تصویربرداری را از سر بگیریم.

وی در ادامه درباره امکان تغییر لوکیشن از شمال کشور توضیح داد: گروه تولید تلاش دارند لوکیشن اصلی را در اطراف تهران جست و جو کنند. اگر بتوانند  لوکیشن مناسبی را پیدا کنند بخش‌هایی را در اطراف تهران جلوی دوربین خواهیم برد اما هنوز لوکیشن مناسبی پیدا نشده است.

بنابراین گزارش، مرجان اشرفی زاده در این مجموعه تلاش دارد داستانی عاشقانه و اجتماعی را روایت کند. پیش تر قرار بود این مجموعه از شبکه سه سیما برای شب های ماه رمضان پخش شود که میسر نشد.

بهروز شعیبی، الهام کردا، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی پور، سونیا سنجری، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه و هاله گرجی به ایفای نقش می پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرجان اشرفی زاده سریال می جان بهروز شعیبی الهام کردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • لیست دادگاه های تبریز
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت