Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@05:15:08 GMT

20 زخمی براثر نزاع بین اهالی دو روستا در بانه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۹۳۳

به دنبال وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در بین اهالی دو روستا در شهرستان بانه بیست نفر زخمی و مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز دوشنبه اختلاف قدیمی مردم ساکن در دو روستای سیوج و صد بار شهرستان بانه در خصوص بهره برداری از منابع طبیعی باعث بروز نزاع و درگیری بین آنها شد.

در جریان وقوع این نزاع ۲۰ نفر از اهالی این دو روستا زخمی شده و به همین دلیل برای مداوا به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بانه مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که فرمانده انتظامی شهرستان بانه از عدم ثبت شکایت به دنبال وقوع نزاع در بین اهالی روستا خبر می دهد، که رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مراجعه ۲۰ نفر از مصدومان به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بانه خبر داد.

محمد شاه ویسی ادامه داد: بر اساس اعلام مراکز بهداشتی و درمانی ۱۸ نفر از افراد مصدوم شده به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شده‌اند ولی یکی از افراد هم اکنون در بیمارستان شهرستان بانه بستری است.

وی به آسیب دیدن یکی دیگر از اهالی این روستا اشاره کرد و افزود: متأسفانه یکی دیگر از اهالی این روستا به دلیل شدت آسیب دیدگی از ناحیه سر به بیمارستان شهرستان سنندج اعزام شد.

براساس اعلام منابع محلی درگیری و نزاع بین اهالی دو روستای شهرستان بانه به دلیل نوع بهره برداری از منابع طبیعی مشترک بین آنهاست.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Gk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانه شهرستان بانه بین اهالی دو روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد