Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از دوران شیوع کرونا به دلیل تعطیل شدن بسیار از مشاغل و خطری که مردم را در صورت خروج از خانه و ایجاد تجمع در مکان‌های عمومی تهدید می‌کند، استفاده از خدمات الکترونیکی چون ارسال و دریافت بسته‌های پستی افزایش پیدا کرد.

علی الهامی، مدیر کل پست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر خلاف برخی کسب و کار‌ها که با شیوع ویروس کرونا دچار رکود شده است، میزان استفاده از خدمات پستی در میان اقشار مختلف مردم به شدت افزایش یافته، بیان کرد: محتوای اکثر مرسولات پستی در این ایام، صنایع دستی، مواد غذایی بومی و محلی و دارو‌های گیاهی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که شیوع ویروس کرونا و تاکید بر ماندن در خانه باعث افزایش خرید‌های اینترنتی شده است.

مدیر کل پست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تجارت الکترونیک دارای سه وجه الکترونیکی، فیزیکی و مالی است، اظهار داشت: تعداد مرسولات صادره از این استان به سایر استان‌ها در دو ماهه اول امسال حدود ۲۶۰ هزار و ۲۷۷ فقره بود که این رقم نشان دهنده رشد ۵۲ درصدی نسبت به پارسال است.

او در ادامه گفت: تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان نیز در دو ماهه ابتدای امسال ۱۹۷ هزار و ۹۳۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال، حکایت از رشد ۲۰ درصدی دارد. همچنین ثبت دریافت یا ارسال سه هزار و ۷۳۶ مرسوله در سامانه گیت وی خرید اینترنتی پست استان نیز نشان دهنده رشد ۴۰ درصدی این گروه از مرسولات است.

 

مدیر کل پست خراسان جنوبی گفت: پست در ایام کرونا حتی در روز‌های تعطیل رسمی مشغول به فعالیت بوده و تمامی کارکنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال خدمت رسانی بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره پست شرکت پست مرسولات پستی خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه  امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود  افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.  

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.  

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا