Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:21:29 GMT

پایان قرارداد مغز متفکر استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۱۰۲

پایان قرارداد مغز متفکر استقلال

به گزارش افکارنیوز،

قرارداد نبوشا میلیچیچ لکیچ، دستیار اول و صربستانی فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال، به پایان رسیده است.

اخبار ورزشی- نکته جالب اینجاست که وزارت ورزش اجازه تمدید قرارداد با این مربی را نمی‌دهد و او مجبور است ایران را ترک کند. مسئولان وزارت ورزش چندی پیش جذب مربی و بازیکن خارجی برای استقلال و پرسپولیس را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کردند و این طور اعلام شد که هیچ قرارداد جدیدی با خارجی‌ها نمی‌تواند بسته شود و فقط آنهایی که از قبل مانده‌اند و قرارداد دارند، می‌توانند به کارشان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، شنیده می‌شود مجیدی یک دستیار جدید را مدنظر قرار داده است. البته باشگاه استقلال زمانی می‌تواند با گزینه مدنظر مجیدی وارد مذاکره برای عقدقرارداد شود که مجوز لازم از سوی وزارت ورزش دریافت کند. مدیران باشگاه استقلال این روز‌ها به دنبال کسب این مجوز هستند و باید دید واکنش وزارتخانه به درخواست آبی‌پوشان چیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال سرمربی تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس