Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت به دلیل کاهس تقاضا و مقایسه تاثیرپذیری اقتصاد ایران با اقتصادهای بزرگ نفتی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن مروری بر آمار مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در دنیا و خسارت های مادی این بیماری از جمله رکود شدید اقتصبرنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت به دلیل کاهس تقاضا و مقایسه تاثیرپذیری اقتصاد ایران با اقتصادهای بزرگ نفتی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه با اشاره به آسیب شدید کشورهای صادرکننده نفت در شرایط کاهش تقاضا برای نفت، تلاش و اقدامات ایران برای کاهش وابستگی به نفت و توسعه صادرات غیرنفتی طی سال های اخیر، تاثیرات واقعی کاهش جهانی قیمت نفت بر اقتصاد ایران، میزان آسیب ایران از این مساله در مقایسه با کشورهای حوزه خلیج فارس و وضعیت صادرات روزانه نفتی ایران و میزان ارزآوری آن مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 14 خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 06:00، 13:00 و 18:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 08:00 و 21:00 و جمعه ساعت 17:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرس تی وی مقاومت اقتصاد ایران صادر کننده نفت اقتصاد ایران قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • مقاومت ترموود در برابر آتش
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت