Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

رئیس جمهوری آمریکا از فرمانداران این کشور خواست تا پس از خشونت معترضان و سه شبانه روز ناآرامی ده‌ها شهر در سراسر کشور، تهاجمی‌تر عمل کنند.

اخبار بین الملل-دونالد ترامپ روز دوشنبه در یک کنفرانس ویدئویی که گفته می‌شود از زیرزمین کاخ سفید است، گفت: شما باید مسلط شوید، شما باید مردم را دستگیر و محاکمه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفت‌وگو که نیروهای اجرای قانون و مقامات امنیت ملی هم حضور داشتند، وی تاکید کرد باور او بر این است که این خشونت از طرف نیروهای چپ‌های تندرو انجام می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: این یک جنبش است، اگر آن را به زیر نکشید، بدتر و بدتر خواهد شد. تنها زمانی موفق خواهند شد که شما ضعیف باشید و بیشتر شما هم ضعیف هستید.

به گفته شبکه خبری سی ان ان، ترامپ با اشاره به شهری که اعتراضات از هفته گذشته پس از کشته شدن یک سیاهپوست غیرمسلح تحت بازداشت پلیس آغاز شده بود، اضافه کرد: همه دنیا از آتش گرفتن پاسگاه پلیس در مینیاپولیس می‌خندیدند.

ترامپ در ماه های اخیر به دنبال ایجاد اختلاف بین رای دهندگان آمریکایی- آفریقایی تبار بوده است در حالیکه در سه و نیم سال ریاست جمهوری خود روی موضوعاتی چون خشونت پلیس آمریکا یا نژادپرستی، اقدامی نکرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معترضان ترامپ آمریکا نژادپرستی آمریکا تظاهرات پلیس ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند