Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مصطفی رستمی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با روسای دانشگاه‌ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این استان افزود: حضور دانشجویان و طلاب در فعالیتهای جهادی در همه عرصه‌های مقابله با کرونا پُررنگ و بی‌نظیر بود.

وی اضافه کرد: ایثار، همدلی و انسجام اجتماعی که درشرایط کرونا در کشور بوجود آمد، جلوه های نصرت، توفیق و وعده الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: در دوران تحریم کشور و در شرایط بوجود آمده بیماری کرونا به توفیقاتی دست یافتیم که این با باور و اعتماد به نفس که از شاخصه های مردم ایران است کسب شد و توانستیم بحرانها را پشت سر بگذاریم  که خیلی از کشورها در این زمینه موفق نبوده‌اند. 

وی اظهار داشت: نمونه انسجام اجتماعی را ۲ برابر شدن وجوهات شرعی نسبت به سال های گذشته عنوان کرد و افزود: صادر کردن اقلام بهداشتی و کیت های آزمایشگاهی به کشورهای اروپایی از توفیقات الهی در مواقع بحرانی کشور بود.

حجت الاسلام رستمی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی تحولات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دفاعی در کشورمان به وقوع پیوست که این تحولات در حوزه علم نیز بسیار مشهو.د است.

وی استان زنجان را دیار پُرافتخار با قدمت تمدنی، فرهنگی و محیط عالم خیز و دانشمندپرور که با توسل به اهل بیت (ع) در دوران دفاع مقدس نیز دِین خود را ادا کرده اند توصیف کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه گفت: تاکنون ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۸۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزارو ۸۷۸ نفر رسید.

برچسب‌ها کرونا حجت الاسلام مصطفی رستمی زنجان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا حجت الاسلام مصطفی رستمی زنجان بهداشت و سلامت کرونا حجت الاسلام مصطفی رستمی زنجان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند