Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:16:54 GMT

۵ زندانی جرایم غیر عمد در ماکو آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۵۵۲

۵ زندانی جرایم غیر عمد در ماکو آزاد شدند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ماکو گفت: در دو ماه گذشته ۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در ماکو به همت خیرین آزاد وبه دامان خانواده خود برگشتند.

محمدی در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه در دو ماه گذشته ۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در ماکو به همت خیرین آزاد وبه دامان خانواده خود برگشتند، افزود: این تعداد از زندانیان با مساعدت انجمن حمایت از زندانیان و کمک مالی ۴۲۰ میلیون ریالی خیرین از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین از جمع آوری ۱۸۰ میلیون ریال کمک مالی خیرین برای جشن نسیم مهر جهت کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماکو خبر داد و افزود: این کمکها در مجمع عمومی سالیانه و جشن نسیم مهر جمع آوری شد که در اختیار خانواده های نیازمند این انجمن قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ماکو به کمک یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریالی این انجمن در فروردین و اردیبهشت ماه امسال هم اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز ۲میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان به خانواده های تحت پوشش این انجمن کمک و مساعدت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زندانیان جرائم غیرعمد منطقه آزاد ماكو انجمن حمایت از زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در اولین گردهمایی فصلی ائمه استان در سال جدید در ماکو گفت: پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس اسلامی یک امانت الهی است که بر دوش مسئولان گذاشته می‌شود.   حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدر فرصت خدمت به مردم را بیشتر بدانند.   وی گفت: مسئولان باید در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و این پاسخگو بودن باید در جامعه فرهنگسازی شود.   امام جمعه ماکو هم در این گردهمایی فرصت‌ها رازود گذر اعلام کرد و گفت: باید قدر فرصت‌ها را در جهت خدمت به مردم بدانیم.   حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مسئولیت مهمترین فرصت برای خدمت به مردم است افزود: فرصت خدمت به مردم در واقع امانت الهی است که در برهه‌ای از زمان در اختیار مسئولین قرار می‌دهد که اگر مسئول از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کند با توجه به سیره عملی ائمه اطهار از عبادات مستحبی نیز اجر و ثواب بالاتری دارد.   وی از همدلی مسئولین در اجرای برنامه‌های فرهنگی خبرداد و گفت: همایش حجاب و عفاف و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در ماکو برگزار می‌شود   مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو هم در این گردهمایی گفت: علما و ائمه جمعه می‌توانند در تببین اقتصاد مقاومتی و شعار سال نقش ویژه ایفا کنند.   گروسی با تأکید بر اینکه مناطق آزاد نمونه بارز اقتصاد بدون نفت هستند افزود: با کمک ائمه جمعه امیدواریم خدمتی شایسته و در شان مردم استان داشته باشیم و بتوانیم به وظایفمان در قبال شهدا و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم و مردمی کردن اقتصاد موفق عمل نماییم.   گروسی افزود: در سال گذشته صادرات ماکو بیشتر از واردات بوده است و سهمیه کالای همراه مسافر ماکو ۲۳ میلیون دلار بوده است که در میان کل مناطق آزاد کشور کمترین بود.   رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در تلاشیم بستر سفر را در منطقه آزاد ماکو فراهم کنیم تا مقصد سفر از خارج از کشور به این منطقه تغییر یابد گفت: منطقه آزاد ماکو باید در اقتصاد کشور و استان تأثیر گذار باشد.   وی با اشاره به مثبت بودن تراز تجاری منطقه افزود: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷۶ میلیون دلار صادرات از منطقه صورت گرفته و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار نیز از مسیر منطقه آزاد ماکو صادرات داشتیم.   گروسی از پیشگامی منطقه آزاد ماکودر ایجاد شهرک اقتصاد دانش بنیان طی تفاهم با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور خبر داد و بیان داشت: منطقه آزاد ماکو هدیه نظام به مردم این استان است و باید از این فرصت در رشد اقتصادی استان بهره برد.

دیگر خبرها

  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده