Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مهندس رضا پیامنی گفت: متقاضیان تایید شده مرحله اول طرح اقدام ملی که تاکنون مدارک مربوط را بارگذاری نکردند اقدامات لازم را انجام دهد.

او بیان کرد: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری نکردند از ۱۳ خرداد تا اطلاع ثانوی و بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سایت http//tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir نسبت به این امر اقدام کند.

این مسئول اضافه کرد: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آن اعلام می‌شود و لازم است متقاضیان با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اعلام بارگذاری مدارک ضروری است.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی لرستان عنوان کرد: متقاضیان تایید شده مرحله اول که تاکنون مدارک مربوط به را بارگذاری نکردند به ویژه افرادی که به دلیل شیوع کرونا امکان بارگذاری نداشته‌اند اقدامات لازم را انجام دهد.

پیامنی گفت: تمام متقاضیان ثبت‌نام شده در مرحله دوم ثبت‌نام از افرادی که به دلیل شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از شروع ویروس کرونا در فاز دوم تنها کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کردند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

او افزود: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان مرحله اول و دوم، زمان‌بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز جهت اطلاع اطلاع رسانی متعاقباً اعلام می‌شود.

پیامنی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن سهمیه لرستان ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد بوده که در دو مرحله ثبت‌نام انجام شده است، یادآور شد: در مجموع ۱۹ هزار نفر در استان ثبت‌نام کردند که در مرحله اول ۱۶۸۴ نفر و در مرحله دوم بیش از ۱۷ هزار نفر ثبت‌نام کردند، هم‌اکنون در مرحله پالایش و راستی‌آزمایی اطلاعات متقاضیان هستیم.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی لرستان گفت: تاکنون زمین معادل ۶۴۰۰ واحد مسکونی در استان تامین شده است و مابقی آن از اراضی دولتی وزارت راه و شهرسازی و یا اراضی سایر دستگاه‌های دولتی که مازاد است و یا از طریق وزارت دفاع و آموزش و پرورش که با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه دارند تامین خواهیم کرد.

او اظهار کرد: پروژه ۸۷۰ واحدی کرگانه خرم‌آباد برای طرح ملی مسکن اختصاص یافته که فاز اول آن در قالب ۴۲۶ واحد به صورت مشارکتی در حال ساخت است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ثبت نام لرستان طرح ملی متقاضیان تایید شده بارگذاری مدارک طرح اقدام ملی مرحله اول ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در استان خبر داد و گفت: تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر سمنان با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازدید از روند اجرایی تکمیل پروژه های مسکن ملی در شهرک روزیه سمنان اظهار کرد: با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است. 

هاشمی اضافه کرد: پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه هایی است با کیفیت و سرعت، کار اجرایی به پیش می رود. 

وی بیان کرد: خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفته و گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است. 

استاندار سمنان تصریح کرد: در شهرهای دیگر استان سمنان نیز این شرایط در قالب طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، بزرگترین سایت ویلاسازی در دامغان و بزرگترین سایت احداث واحد مسکونی نیروهای مسلح در شاهرود نیز با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است. 

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سایت ۲۰۵ هکتاری در کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت. 

استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده به تعداد پروژه ۲۰۰ واحدی در آینده آغاز می شود، گفت: در راستای حمایت از تولید و ظرفیت محصولات داخل استان، تاکید شده تا در اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن از مصالح داخل استان استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت