Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:43:05 GMT

دزد خشن قبل از سرقت صاحب خانه را کشت!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۶۷۸

دزد خشن قبل از سرقت صاحب خانه را کشت!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه دهم خرداد ماه سال ۹۶ فریاد‌های کمک خواهی یک مرد جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران پیچید. همسایه‌ها که هراسان از خانه‌شان بیرون دویده بودند با صاحب خانه ویلایی به نام امید روبرو شدند که زخمی شده بود. وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و در حالی که بریده بریده صحبت می‌کرد به ماموران گفت در درگیری با دزدی جوان چاقو خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید ساعتی بعد به کما رفت و جان سپرد. پرونده جنایت خونین به پلیس سپرده و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. بررسی فیلم دوربین مداربسته خانه ویلایی نشان می‌داد حمید با مرد جوانی که قصد داشت دوربین مداربسته خانه وی را تخریب کند درگیر و سپس کشته شده است. با به دست آوردن فیلم ضبط شده دوربین مداربسته قاتل خشن ردیابی و بازداشت شد.

امین که چندین سابقه سرقت در پرونده اش دارد در بازجویی‌ها گفت: کم برای سرقت به یکی از محله‌های شمال تهران رفته بودم. می‌خواستم وارد خانه‌ای شوم که پنجره آن بار بود، اما متوجه شدم خانه ویلایی روبه رو مجهز به دوربین مداربسته است. ترسیدم که دوربین مداربسته فیلمم را ضبط کند. به همین خاطر به سمت خانه ویلایی رفتم. تصمیم داشتم دوربین مداربسته را تخریب کنم و سپس به خانه همسایه دستبرد بزنم، اما همان موقع صاحب خانه ویلایی سر رسید. او که متوجه ماجرا شده بود با من درگیر شد و فریاد زد. من هم ار ترسم او را با چاقو زدم.

به دنبال اظهارات این مرد و بازسازی صحنه جرم برایش کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

امین قرار بود دیروز در دادگاه محاکمه شود، اما این جلسه به خاطر غیبت وکیل وی به روز‌های آینده موکول شد. این در حالی است که سه فرزند قربانی برای وی حکم قصاص خواست اند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل سرقت دوربین مداربسته خانه ویلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

صدیقه دریایی آملی ملی پوش وزن۶۵ کیلوگرم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود.

سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم، در فینال مقابل حریفش به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. او در دیدار نهایی حریف خود را ناک‌اوت کرد.

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!