Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:28:04 GMT

۱۱ سرویس جهیزیه به ایتام ابرکوه اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۹۴۵

۱۱ سرویس جهیزیه به ایتام ابرکوه اهدا شد

رحیمه اسحاقی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از کمک خیران افزود: جهیزیه‌ها با مشارکت افرادخیر تامین شد و هر سرویس شامل ۲ قلم تا ۱۵ قلم کالا از جمله یخچال فریزر ، اجاق گاز، جاروبرقی‌، ماشین لباسشویی ، پنکه ، فرش و ملزمات زندگی است .

وی همچنین یادآور شد:  با توجه به شیوع کرونا از سوی این موسسه با مشارکت خیران حدود ۸۰۰ سبد غذایی به ارزش هر سبد ۲ میلیون ریال  جمعا" به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال و  ۸۰۰ پرس غذای گرم به ارزش حدود ۱۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر شهرستان ابرکوه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاقی ادامه داد: باهمکاری گروه‌های جهادی و با کمک بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان خیاط این شهرستان ۱۵۰ هزار ماسک تولید و زیرنظر شبکه بهداشت و درمان بین اقشار مردم و بیمارستان این شهرستان توزیع شد.

وی تعداد خانوارهای زیرپوشش حمایتی موسسه آبشار عاطفه‌ها را در شهرستان ابرکوه  ۱۶۰ خانوار اعلام و اضافه کرد: این موسسه در زمینه تحصیل، ازدواج آسان، اکرام ایتام و تامین هزینه‌های درمانی خانوارهای زیرپوشش اقدام می‌کند.

موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در سال ۱۳۸۰ در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در مشهد مقدس تأسیس و هم اکنون ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

برچسب‌ها کمک های مردمی ابرکوه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمک های مردمی ابرکوه بهداشت و سلامت کمک های مردمی ابرکوه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی